Skip to main content

Auteur Topic: BH loos door het leven!?

t

teengirl

BH loos door het leven!?
OP: 23-01-2010, 19:55
Hey meiden,
Vanaf afgelopen zomer vakantie heb ik besloten dat ik NOOIT meer een BH draag ik ben namelijk zo plat dat ik mezelf en mannen alleen maar voor de gek houd met het dragen van een BH want dan kan het alleen maar tegen vallen toch?
zijn er meiden die net als mij heel plat zijn maar wel een BH dragen en wat is hiervoor dan toch je reden, en zijn er ook meiden die een alternatief hebben voor bh loos?(in een discotheek zie je namelijk vaak wel "alles" zonder bh en met black light)
liefs
  • IP logged

s

shannon1994

Re: BH loos door het leven!?
#1: 27-01-2010, 13:58
okee! hele goede keus!
als je iemand voor de gek houd en hij
komt er later achter krijg je alleen maar problemen
ik zelf draag wel een bh. dat moet wel
want ik heb cupmaat b80
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 458
  • niets is zo veranderlijk als een mens.
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: jun 2009
Re: BH loos door het leven!?
#2: 27-01-2010, 16:40
Droeg je ze eerst wel ? voor de zomervakantie?
x
  • IP logged

v

veraaa

Re: BH loos door het leven!?
#3: 31-01-2010, 18:34
haha, ik draag altijd een bh,
als ik zonder bh ga is dat echt heel erg lelijk
dat ziet er gewoon echt smerig uit,
dat vind ik ook bij anderen als die geen bh dragen.

als je borsten echt gaan groeien zou ik als ik jou was wel een bh gaan dragen, anders krijg je hangtieten, dat valt een man/jongen pas tegen! ;)
  • IP logged

x

x_strawberry_x

Re: BH loos door het leven!?
#4: 02-02-2010, 14:09
Hhaha ik moety wel een bh dragen want ik heb maat 90E en dat is behoorlijk wat...
en ja het beste is dan om geen bh te dragen als je tog niks heb..
maar zie je dan je tepels niet bij mi janders wel...
  • IP logged

M

Maartje

Re: BH loos door het leven!?
#5: 19-02-2010, 12:15
Hoi Teengirl,

Ik draag al jarenlang geen bh meer. Ik heb maat 80C (en vlak voor mijn menstruatie 80D) en ik vind het heerlijk om BH-loos door het leven te gaan. Ik kan hardlopen, de trap op of afrennen en rondrijden op mijn mountainbike zonder probleem of pijn.
Ik ben er van overtuigd dat het dragen van een bh ook geen enkele bijdrage levert aan het voorkomen van hangende borsten.

Een bh draag je alleen als je je er beter bij voelt, en dat doe ik dus niet.

X Maartje
  • IP logged

k

karretje2010

bh-loos
#6: 30-08-2010, 14:07
ik vind het helemaal niet lekker zitten een bh
maar ik heb cup d soms c

je ziet mijn tepels soms wel door mijn t shirt heen maar is dat zo erg
mijn beste vriendin vind het maar raar en hierdoor wordt ik heel erg onzeker
wat moet ik doen of vinden jullie het raar als mensen bh loos door het loven gaan
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re: BH loos door het leven!?
#7: 30-08-2010, 15:14
Dat je een bh niet lekker vind zitten is te begrijpen, dat hoeft ook niet. Maar je hebt heel veel verschillende vormen enzo, misschien moet je gewoon wat proberen tot je een vind die wel fijn zit?

En dat je tepels zichtbaar zijn, tja als jij daar geen problemen mee hebt is het niet erg. Maar je zult veel aangestaard worden door de jongens, dat weet ik zeker. En het is echt niet raar om bh-loos door het leven te gaan, alleen zijn je tepels dus vaak zichtbaar, en je borsten hebben dan hun natuurlijke vorm, wat dus anders is dan een bh vorm. Dat kan er raar uit zien, maar het gebeurt vaak zat hoor dat vrouwen zonder bh rondlopen.
Je kan er op letten door dan geen t-shirt of topje aan te doen, in ieder geval meerdere lagen 2 of 3 ofzo, dan is t minder erg.

Gr,

Lekkerding
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

k

karretje2010

Re: BH loos door het leven!?
#8: 30-08-2010, 15:57
nouja je ziet het soms wanneer ze stijf zijn of koud .
met gym is het ook best irritant want we zitten met de hele klas in een kleedkamer en we zitten om en om dus jongen meisje en dan kijken ze egt naar je borsten en zo maar vinden jongens het lekker om meiden in hun borsten zien rond te lopen in de kleedkamer want heel vaak verplaatsen je kledingstukken en gooien ze naar de andere kant is dat om ze extra te zien of niet
maar waardoor veranderen je tepels in zacht en dan weer stijf en zo is er een manier om ze niet stijf te krijgen
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re: BH loos door het leven!?
#9: 30-08-2010, 17:42
Dat met gym volg ik even niet... je zit dus met jongens en meisjes in één kleedkamer?

In ieder geval. Je zou dus op de dag dat je gym hebt gewoon een bh/sport-bh aan kunnen doen, dan hoef je dus ook niet topless te zijn als je je omkleed ;)

En dat met waarom je tepels dan weer hard zijn en dan weer zacht, dat kom allemaal door je hormonen en de temperatuur. Ze worden hard als je opgewonden raakt als je een mooie jongen zien, of als het buiten koud is en als je kippenvel krijgt. En volgens mij is er geen manier om te zorgen dat ze niet hard worden. Je kunt het alleen verbergen door een Bh aan te doen.

Gr,

Lekkerding
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: BH loos door het leven!?
#10: 30-08-2010, 21:59
Om heel eerlijk te zijn ben ik van mening dat er maar weinig meisjes/vrouwen zijn die zonder BH kunnen lopen zonder dat ze er meteen verschrikkelijk onverzorgd uit zien.
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re: BH loos door het leven!?
#11: 31-08-2010, 12:06
Om heel eerlijk te zijn ben ik van mening dat er maar weinig meisjes/vrouwen zijn die zonder BH kunnen lopen zonder dat ze er meteen verschrikkelijk onverzorgd uit zien.

Dat wilde ik dus niet precies zo zeggen, daarom zei ik maar: "en je borsten hebben dan hun natuurlijke vorm, wat dus anders is dan een bh vorm. Dat kan er raar uit zien"

Niet dat ze dan om die reden het opeens niet meer zou willen, want het blijft toch haar eigen mening of ze dat fijn vind of niet. Maar misschien is het ook wel goed dat ze dat inziet, want dan wordt die schaamte haar bespaard voor over een paar jaar.
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

v

verkauft

Re: BH loos door het leven!?
#12: 04-09-2010, 20:45
het ziet er anders uit he;) en ja somige tot veel jongens zullen het prettig vinden meiden met blote borsten te zien;) als je klijne borsten hebt denk ik dat het verschil niet zo groot is maar anders zou het er best raar uit kunnen gaan zien.
grtz
verk
  • IP logged

D

DorisMm

Re: BH loos door het leven!?
#13: 08-09-2010, 23:46
ik heb zelf cup A, maar ik draag wel een BH. om een aantal redenen: ik voel me meer beschermd, ze doen minder pijn, want ze bewegen midner, en ze hebben een wat mooiere vorm. Als jij geen BH meer wilt dragen moet je dat zelf weten, maar weet wel dat dat er anders uitziet en dat je je dan nog minder vrouwelijk kunt voelen. tenminste zo zou ik me dan voelen, want als je de hele dag mensen met borsten ziet en jezelf zo plat bent en andere mensene dat ook konden zien,  zou ik me toch wat minder prettig voelen.
  • IP logged

M

Myanna

Re: BH loos door het leven!?
#14: 18-11-2010, 14:01
Zolang je geen borsten hebt kan je maar beter geen bh dragen.
Het komt vanzelf. maar als je wel borsten krijgt zou ik wel een bh aan doen.
Anders heb je ook je tepels door je shirt heen.
en idd ze gaan sneller hangen
Succes
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal