Skip to main content

Auteur Topic: Iets gebeurd voor mijn relatie

L

Leaxim

Iets gebeurd voor mijn relatie
OP: 22-05-2007, 15:21
Ik heb sinds kort verkering met een heel leuk meisje. Ik ben nog nooit bevredigd of iets dergelijks door een meisje, en gister had ik met mijn vriendin een gesprek over dit onderwerp.

Wat bleek is dat zij al eens ervaring heeft gehad met het bevredigen van een jongen. Toen ik dat hoorde wist ik het even niet meer, en kon ik zowat door de grond zakken. De hele dag loop ik al met een klote gevoel rond.

Het had me gewoon beter geleken, als we er allebei nog niks mee te maken hebben gehad. En dat we SAMEN die eerste keer mochten doormaken, om verder te gaan.

Ik begrijp niet waarom ik het zo erg vind? Stel ik me aan? Ben ik jaloers op het verleden? Is mijn mening raar? Wat moet ik hier aan doen?
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 22-05-2007, 20:11 door redactie »

m

magiclover

Toen ik voor het eerst een vriendje had had ik nog niks gedaan nog geen kusje op de wang of wat dan ook.
Hij was zelf al heel ver(alles) ik voelde me soms ook zo van is dit wel goed.
Maar je leert er mee omgaan en het te acepteren.
Nu heb ik een vriend die was ongeveer even ver ver dan mij.Ik weet niet persies hoe hij zich voelde, maar ik merkte wel dat hij het niet echt heel erg vond, want we waren eerst goede vrienden dus hij weet eigenlijk alles van mij.

Maar je stelt je dus absoluut niet aan. Misschien ben je inderdaad wel jaloers op haar veleden en je mening is ook niet raar.

wat je er aan kan doen is er met haar over praten vertellen dat je nog niks hebt gedaan.Ik denk dat zij daar dan wel rekening mee zal houden.

Als de verkering lang genoeg aan blijft maak je vanzelf dingen voor de eerste keer mee.Is bij mij ook gebeurt bij de vriend die ik nu heb.

Groetjes Charelle
  • IP logged

L

Leaxim

Ik heb al tegen haar verteld dat ik nog niet zo ver ben als zij is. Maar daar bleef het eigenlijk bij.

Ik ben nog steeds heel verliefd op haar, maar ik vind het gewoon klote. Het had beter kunnen zijn...
  • IP logged

m

magiclover

Het had inderdaad beter kunnen zijn, maar heb je op haar reactie gelet toen je het zij, wat voor uitdrukking had ze op haar gezicht.Een gewone, een geschrokken, opgelucht of welke dan ook. Daar kun je vaka aan zien of ze het erg vinden en er mee kunnen leven.

Groetjes Charelle  
  • IP logged

L

Leaxim

Het was op msn, dat gesprek ::)
  • IP logged

m

magiclover

Ja, dan word het vaak al wat moeilijk. Ik denk dat je haar gewoon moet vragen of zij het erg vind.

(ps je hebt een persoonlijk bericht)

Groetjes Charelle
  • IP logged

S

Something.else

Het had idd anders kunnen zijn, maar dat is het niet dus zo moet je ook niet gaan denken..

Wat maakt het uit dat zy meer heeft gedaan als jou? zy is zover omdat ze er toen klaar voor was.. en jij was er niet klaar voor toch?

n als je daar nu wel klaar voor bent, dan praat je daarover met haar..

Je kan het verleden niet veranderen,, maar je kan er wel iets aan doen in het heden..

xxx
  • IP logged

L

Leaxim

Het is zo dat ze er al ervaring mee heeft, omdat het onder invloed van drank is gebeurd. Zegt ze, ze heeft het zelf niet zo gewild.
  • IP logged

S

Something.else

dan nog kan je daar niks aan veranderen. je kan het verleden niet terug draaien of anders maken helaas..
  • IP logged

m

magiclover

Je kan er idnerdaad niks aan veranderen. maar praten werkt goed en als het onderinvloed van drank is gebeurt dan is ze wel verder maar neit gewild dus kun je samen eigenlijk weer alles doen als jullie het beide willen
  • IP logged

S

Something.else

Het is voor haar misschien niet de eerste keer, maar voor jullie samen wel, en zy zal best wel begrijpen dat jij het klote vind.
  • IP logged

m

magiclover

Als ze dat niet begrijpt vind ik eigenlijk dat ze jou niet waard is, maar dat is mijn mening.

Groetjes Charelle
  • IP logged

S

Something.else

dat ben ik met je eens  ;)
  • IP logged

m

magiclover

Re:Iets gebeurd voor mijn relatie
#13: 22-05-2007, 20:30
Is eigenlijk het zelfde als vergeven.
Als je een keer een fout maakt in een relatie en je kan die gene dan niet vergeven is die gene jou niet waart vind ik, maar als het vaker gebeurt dan vind ik het normaal dat het uit gaat.

Groetjes Charelle
  • IP logged

t

totalwar

Re:Iets gebeurd voor mijn relatie
#14: 22-05-2007, 20:52
Kijk er is 1 waar feit en dat is dat je niet altijd alles kan hebben zoals je het wilt hebben. Ik heb zelf ook weinig ervaring met xes en relaties, maar ik probeer mijn best om alles zo goed mogelijk te doen. Dit betekend niet dat het altijd goed gaat en dat alles is zoals je het verwacht.

Reken er altijd op dat er wel 1 of meerdere dingen zijn in een relatie, die niet helemaal zijn zoals je wil. Je kan de ander niet afreageren op zij of haar verleden, het was een keus die hij/zij toen gemaakt heeft en daar kan die persoon spijt over hebben of niet, maar dan nog gaat het om de persoon zelf.

Als ik naar mezelf kijk, heb ik een vriendin die allang heeft leren zoenen en dat met de vorige jonge ook vaak zat gedaan. Ikzelf heb er weinig ervaring mee omdat me vorige vriendin het niet wilde. Dit was in het begin wel een beetje jammer, maar uiteindelijk maakte ik me er niet druk om en leerde ik haar zelfs anders zoenen dan dat ze gewend was. Volgens mij vind ze het ook nog lekkerder ook ;) Dus soms kan iets beter zijn, soms niet. Maar wen eraan dat niet alles perfect kan of zal zijn.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal