Skip to main content

Auteur Topic: Iets gebeurd voor mijn relatie

S

Something.else

Re:Iets gebeurd voor mijn relatie
#15: 22-05-2007, 22:08
mooi gezegt !
  • IP logged

e

eenwieler

Re:Iets gebeurd voor mijn relatie
#16: 22-05-2007, 23:47
Eigenlijk is het voor jullie beide de eerste keer.

Als je dronken bent. Ben je niet jezelf. Je doet dingen die je anders niet zou doen.

Oftewel ze mag wel eens iets gedaan hebben. Maar ze zal het net zo spannend bij jou vinden als jij bij haar. Nu is ze immers nuchter en dan gaat het een stuk moeilijker.

Misschien heeft zij het er nog wel moeilijker mee. Ze heeft aangegeven dat ze onder invloed was. Iemand kan haar dus misbruikt hebben. Deze gedachtes kunnen in haar opspelen waardoor zij er misschien nog meer moeite mee heeft dan bij jou.

Je moet maar zo denken: Het komt allemaal wel goed.

Ferko
  • IP logged

S

Something.else

Re:Iets gebeurd voor mijn relatie
#17: 23-05-2007, 12:21
Als je dronken bent ben je idd je zelf niet, maarja, dat vind ik niet echt een excuus..

Je kan het verleden niet veranderen en moet er mee omgaan..

xxx
  • IP logged

L

Leaxim

Re:Iets gebeurd voor mijn relatie
#18: 23-05-2007, 17:24
Ja julie hebben wel gelijk.. Ze heeft het uiteindelijk zelf niet zo gewild, dus zal het voor ons allebei eigenlijk gewoon de eerste keer zijn.. omdat zei onder invloed van drank een totaal ander persoon was..

Vooral aan jou opmerking heb ik veel gehad eenwieler!

dankjuliewel
  • IP logged

r

rotjonk

Re:Iets gebeurd voor mijn relatie
#19: 25-05-2007, 13:23
je vind gewoon jammer dat je met haar niet de eerste keer *** kan ervaren
  • IP logged

I

Ilse

Re:Iets gebeurd voor mijn relatie
#20: 26-05-2007, 10:30
Hoi,

Ferko heeft wel gelijk. Ze had al ervaring maar ze vroeg er niet om. Je wilde het niet.

Dit keer wil ze het wel, en met jou, dus is het eigelijk wel haar eerste 'echte' keer.

Grtz Ilse
  • IP logged

t

the akster

Re:Iets gebeurd voor mijn relatie
#21: 29-06-2007, 19:51
nee natuurlijk elke jongen zou zich kut voelen als het meisje eerder ontmaagd is dan de jongen dan denk je altijd eraan dat ze met een ander eerst naar bed is gegaan
  • IP logged

t

totalwar

Re:Iets gebeurd voor mijn relatie
#22: 29-06-2007, 20:58
Iedereen draagt een rugzak van een verleden, de ene heeft meer meegemaakt dan de ander. Ik vind zelf dat als is ze wel of niet ontmaagt of doet ze het wel of niet met haar voor de eerste keer, het altijd bijzonder is.

Mensen vergeten dat verliefdheid een extra boost geeft als je iets verder gaat met intimiteit, dan kan je de eerste keer als dat alleen doordat je dronken was of door een stomme weddenschap of welke manier dan ook, makkelijk vergeten en alles 10 keer beter vinden zoals het nu is (dat is alleen niet mogelijk als je echt heeel slecht bent en het niet voor de liefde doet.....)

Iedereen heeft een verleden, de een beter dan de ander, maar je moet er altijd mee om leren gaan, anders zal het nooit wat worden. Zij moet immers ook met fouten in jou verleden omgaan, du doe het goede en oordeel niet op het verleden, maar waar je op gevallen ben.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

l

lydje

Re:Iets gebeurd voor mijn relatie
#23: 03-07-2007, 19:33
Ik denk niet dat het uitmaakt dat zij al ervaring heeft. Misschien vind jij dat niet zo leuk, maar als ze echt van je houdt zal ze het niet erg vinden. Miss is het wel in jou voordeel, dat ze je heerlijk kan verwennen. Doe dan in ieder geval je best iets heerlijks terug te doen en ga af op je gevoel, dan is het het beste, (denkik, ik heb zelf geen ervaring)

Veel succes!
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal