Skip to main content

Auteur Topic: meisjes en verkering

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
meisjes en verkering
OP: 19-12-2007, 13:20
heey allemaal,

er is mij iets opgevallen (maar t kan zijn dat ik t fout heb), maar ligt het aan mij of zijn meisjes minder snel echt verliefd ??? (want een meisje waar ik mee omga, zegt dat ze een jongen eerder een lkkrding vindt dan dat ze verliefd is en dat ze hem na 2 dagen ofso meestal geen lkkr ding meer vindt)

Groeten,
Lekkerding ;)
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 20-12-2007, 13:50 door Lekkerding »
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

m

magiclover

Re:meisjes en verkering
#1: 19-12-2007, 13:26
heb ik nog niks van gemerkt. mijn vriendinnnen hebben het nog niet zo vaak uitgemaakt met een jongen bij mij was het altijd de jongen die het uitmaakte.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re:meisjes en verkering
#2: 19-12-2007, 13:37
oow okej, maar ik zei ook ''als ik het mis heb verbeter me dan'' ;D, maar dan weet ik dat in ieder geval wel, dat meisjes het niet altijd uitmaken, maar ook jongens :P
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

r

riwi

Re:meisjes en verkering
#3: 19-12-2007, 15:12
volgens mij zijn meisjes net zoow snel verliefd hoor ( kan natuurlijk oowk altijd nog aan mij liggen ) over da uitmaken geen idee volgens mij wisseld da wel een beetje ... bye bye
kisss  :-* riwi
  • IP logged

h

hymkelieverd

Re:meisjes en verkering
#4: 19-12-2007, 16:54
nou ik ben in ieder geval wel snel verliefd ;D
  • IP logged

N

Nickozzz

Re:meisjes en verkering
#5: 19-12-2007, 17:52
ik ben zelfs nog nooit echt verliefd geweest.
dus ik denk dat t echt per persoon verschilt
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re:meisjes en verkering
#6: 20-12-2007, 13:48
nee okej, maar ik zal dat over t meisjes het eerder uit maken wel weghalen :P want nu weet ik dat het allebei wel hetzelfde is...
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

N

Nickozzz

Re:meisjes en verkering
#7: 20-12-2007, 13:55
t verschilt denk ik gewoon per persoon
  • IP logged

t

totalwar

Re:meisjes en verkering
#8: 20-12-2007, 19:27
Mmmm enigste wat ik merk is dat ookal nemen ze verkering als ze verliefd zijn of niet, dan hecht het meisje meestal wel sneller dan de jonge, vooral op jonge leeftijd. Dat geldt natuurlijk niet voor iedereen. Maar als een jonge en een meisje nemen met elkaar vanwege het uiterlijk, is het meisje meestal degene die blijft hangen, maar dat ligt ook aan het type meisje.

Maar je heb wel deels gelijk lekkerding, want iedereen kijkt tegenwoordig eerder naar het uiterlijk dan naar het innerlijk. Meestal denken ze al verlieft te zijn zonder het karakter of de persoon goed te kennen, maarja dat is hun keuze.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

r

roosje

Re:meisjes en verkering
#9: 26-12-2007, 20:20
hoi
kvind da de meeste jongens dikke players zn
kzei de meeste he.
de ene minuut houdt hij van u
en dan dumpt hij u voor een meisje en dan nog pakt hij een ander.
pff komaan .
srry ma das mn mening
khecht me meestal wel snel aan een jonge als ik er een relatie mee heb .
ook al ben ik nog jong.
maja je leert eruit he ;D

grtjs :-*
  • IP logged

t

totalwar

Re:meisjes en verkering
#10: 27-12-2007, 23:58
Je leert er altijd van dan van het woord "ik hou van je" makkelijk misbruik gemaakt kan worden ;)

En zoals je zegt, veel jongens zijn player, maar niet allemaal :P of jullie moeten tenminste mij ook een player vinden :P

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

t

triiesja

Re:meisjes en verkering
#11: 28-12-2007, 02:31
wordt ook snel gesegt HVJ
  • IP logged

h

hymkelieverd

Re:meisjes en verkering
#12: 28-12-2007, 14:11
nou. ik vindt als je hvj je zegt dn hou je ook egt van die genee hoor daar maak je geen misbruik van  :o
  • IP logged

m

magiclover

Re:meisjes en verkering
#13: 28-12-2007, 18:03
dat vind ik ook ok tegen vriendinnen enzo zeg je dat wel wat makkelijker maar als je echt van iemand houd kun je dat ook zeggen maar je moet er geen misbruik van maken.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

T

Tienertje

Re:meisjes en verkering
#14: 04-01-2008, 18:30
Ik heb een vriendin, maar ik zeg tegen andere meisjes aan het eind van een sms of msn gesprek ook gewoon kus hvj of zo. Ik maak er geen misbruik van, maar het kan verkeerd opgevat worden ;)
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal