Skip to main content

Auteur Topic: een beste vriend laat me plots in de steek! wat moet ik doen?

p

piraatjetomaatje

Heeey,

ik heb een beetje raad nodig :s Gisteren zei men beste vriend plots dat hij niet meer bevriend wou zijn.. helemaal niet meer :o hoe kan dat nu? Hij wist niet eens waarom en zei dat er gewoon iets scheelde met hem en dat het ook niet mijn fout was.. (ik weet nu niet of hij dit zei om mij niet te kwetsen of omdat het echt de waarheid was)
een aantal dagen geleden hadden we nog eens afgesproken na een hele lange maand! ik miste hem zo, maar hij mij niet (misschien had dit er al iets mee te maken). Het was zeer fel tegengevallen! hij deed zo anders tegen me.. soms had hij van die opmerkingen die me kwetste!
een maand geleden (26 juni) was de vorige keer dat we elkaar hadden gezien. Ik was bij zijn thuis en ja toen was er veel geknuffel (niet dat er iets meer was gebeurd) maar ik voelde me op men gemak, kon mezelf zijn, was zo gelukkig,... en hij had dit ook! daarna hadden we elkaar een hele maand niet gezien omdat we beiden op vakantie waren gegaan! na onze vakanties hadden we veel minder contact! sms'en deden we ook bijna nooit meer. Ik miste hem.
ik ken hem ongeveer 8 maanden denk ik en ja.. ik ben eigenlijk al een hele tijd verliefd (misschien dat hij dit ook door had en daarom aan het twijfelen was of onze vriendschap zo nog lang kon duren, maar waarom knuffelde hij me dan zo een maand geleden?) Ik wil hem niet kwijt.. hij is mijn vertrouwen, mijn toeverlaat! ik kan zoveel tegen hem zeggen, ik kan alles bij hem kwijt! Ik heb vele dingen meegemaakt, maar hij heeft me daar doorheen kunnen sleuren wat niet makkelijk geweest moet zijn! ik weet niet meer wat ik moet doen!
waarom wil hij geen vrienden meer zijn? Ik snap het allemaal niet meer! :'(

xxx
  • IP logged

S

Sigtør Brann

Wat een vreemd verhaal.
Misschien heeft hij een nieuwe vriendin?
Of hij is in 1 maand heel erg veranderd?
Heeft populaire vrienden gekregen?

Veel succes hiermee.

Sigtør
  • IP logged

p

piraatjetomaatje

Neen hij heeft geen nieuwe vriendin dat weet ik, maar het is mijn lief ook niet! Het is eerder mijn allerbeste vriend (waar ik nu wel verliefd op ben en hij niks van weet, denk ik)!
Ik denk dat hij gewoon wat veranderd is in die ene maand! Ik ga er alles aan doen om mijn beste vriend terug te krijgen! :)
  • IP logged

O

Opradah1

Miss als je het nu even laat en over ene paar dagen met hem gaat praten? Miss dat hij dan wat meer loslaat over de reden waarom hij geen vrienden meer wil zijn??
Ik weet het anders ook niet, vreemd verhaal!

Sterkte meis

Xxxx
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 691
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: aug 2012
Hallo,

Hmm dat is inderdaad raar maarja is het mischien niet slim om hem dat te vragen?
Als je hem zo goed kent zou dat geen probleem moeten zijn?
Maar ik zou zelf niet zo snel kunnen weten waarom hij dat heeft gedaan, ik zou denken dat hij
in de war is en misschien even wat wil nadenken...
Het kan ook een probleem thuis zijn maar ja ik kan daar moeilijk iets over zeggen zonder te weten wat er aan de hand is.
Succes!

Groetjes

Tim
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 04-08-2012, 20:05 door Tim-LM »
Live, Laugh, Love <3

p

piraatjetomaatje

Opradah1, ja dat ga ik doen. Ik had daar ook zo over nagedacht!
ergens hoop ik dat hij iets erg meemaakt zodat ik er voor hem kan zijn en hij weet dat ik altijd voor hem klaarsta (is dit raar?). Ik wil er voor hem zijn zoals een echte vriendin en dat heb ik hem ook laten weten:)
Tim-LM, wat zou ik dan moeten vragen? ik heb gevraagd waarom hij geen vrienden wou zijn.. hij zei dat het niet mijn fout was, maar dat hij niet wist wat er met hem scheelde. Ik denk net zoals jij dat hij eigenlijk in de war is, maar ben gewoon bang om hem voor altijd te verliezen!
En dank u allemaal

kus
  • IP logged

O

Opradah1

Nee ik vind dat niet echt raar, ik snap wat je ermee bedoelt. Zo kan hij zien wie hem altijd zal steunen, jij. En hoop je hem op die manier weer te vriend te hebben :)

Ik hoop dat als je het even een momentje rust geeft, en later rustif met hem over praat.. Het beter wordt!

Hou je ons op de hoogte :)?
  • IP logged

p

piraatjetomaatje

Echt dank u!
Ik ben blij dat ik me hier heb geregistreerd seh (wat ik eigenlijk nooit doe op zo'n forum) (:

Ik ga het nu een tijdje laten rusten zoals je zei.. en ergens vond ik da in mezelf wel een beetje erg dat ik dat hoopte, omdat ik ook niet wil dat hij verdrietig is natuurlijk, maar maakt niet zoveel uit d:

ik laat zeker en vast iets weten hoor d: 
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 411
  • Man - 26 jr
  • Aangemeld: jan 2012

O

Opradah1

Geen dank ^^

Ik ben blij te horendat het forum zijn werk doet voor je,
Succes met dit alles en we horen het wel :)

xxxx
  • IP logged

p

piraatjetomaatje

@Schoen

als ge niks te vertellen hebt, kunt ge beter gaan kakken in uw schoen
(okee dit was het flauwste mopje ooit :s mijn excuses :p)

xxx
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 411
  • Man - 26 jr
  • Aangemeld: jan 2012
Ja sorry,ik wou gwn dat mijn naam er ook tussen stond :D
  • IP logged

p

piraatjetomaatje

Hahahahahahaha

mooi
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 691
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: aug 2012
haha mooi dat het heeft geholpen! :D

en houd ons zeker op de hoogte ^^ (sorry Opradah1 moest dit eff zeggen haha)
  • IP logged
Live, Laugh, Love <3

O

Opradah1

Hahahaha dat is geen probleem hoor Tim ^^
Het is de waarheid toch :p
Sluit me er dus ook geheel bij aan (A)
Hou ons op de hoogte hahaha
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal