Heeey,
ik heb een beetje raad nodig :s Gisteren zei men beste vriend plots dat hij niet meer bevriend wou zijn.. helemaal niet meer

hoe kan dat nu? Hij wist niet eens waarom en zei dat er gewoon iets scheelde met hem en dat het ook niet mijn fout was.. (ik weet nu niet of hij dit zei om mij niet te kwetsen of omdat het echt de waarheid was)
een aantal dagen geleden hadden we nog eens afgesproken na een hele lange maand! ik miste hem zo, maar hij mij niet (misschien had dit er al iets mee te maken). Het was zeer fel tegengevallen! hij deed zo anders tegen me.. soms had hij van die opmerkingen die me kwetste!
een maand geleden (26 juni) was de vorige keer dat we elkaar hadden gezien. Ik was bij zijn thuis en ja toen was er veel geknuffel (niet dat er iets meer was gebeurd) maar ik voelde me op men gemak, kon mezelf zijn, was zo gelukkig,... en hij had dit ook! daarna hadden we elkaar een hele maand niet gezien omdat we beiden op vakantie waren gegaan! na onze vakanties hadden we veel minder contact! sms'en deden we ook bijna nooit meer. Ik miste hem.
ik ken hem ongeveer 8 maanden denk ik en ja.. ik ben eigenlijk al een hele tijd verliefd (misschien dat hij dit ook door had en daarom aan het twijfelen was of onze vriendschap zo nog lang kon duren, maar waarom knuffelde hij me dan zo een maand geleden?) Ik wil hem niet kwijt.. hij is mijn vertrouwen, mijn toeverlaat! ik kan zoveel tegen hem zeggen, ik kan alles bij hem kwijt! Ik heb vele dingen meegemaakt, maar hij heeft me daar doorheen kunnen sleuren wat niet makkelijk geweest moet zijn! ik weet niet meer wat ik moet doen!
waarom wil hij geen vrienden meer zijn? Ik snap het allemaal niet meer!

xxx