Skip to main content

Auteur Topic: meiden met oudere jongen

n

nickozzz

Re: meiden met oudere jongen
#30: 23-03-2008, 15:22
t is zo... ik heb er zelf ervaring mee, meisjes knappen af bij mij omdat ik lelijk ben
  • IP logged

r

roosje

#31: 23-03-2008, 15:23
tzal mss ook wel een beetje te maken hebbe me u karakter  ;)
  • IP logged

n

nickozzz

#32: 23-03-2008, 15:25
ook, maar zekersteweten ook met me uiterlijk dat zo mogelijk nog verrotter is dan me innerlijk
  • IP logged

r

roosje

#33: 23-03-2008, 15:26
en ook met je karakter voila einde discussie
  • IP logged

n

nickozzz

#34: 23-03-2008, 15:27
idd t komt ook door me karakter maar zekersteweten door me uiterlijk
  • IP logged

b

borculo

#35: 10-04-2008, 00:51
Ik heb ook een meisje bij ons in de klas ik zit in het eerste en zij heeft al met iemand in het 3de...
en trouwens dat met dat meisjes jongens te kinderachtig vinden klopt niet echt, ze gedraagt zich zelf als iemand van 6 en doet tijdens gym de hele tijd een kat na...
echt irritant soms... >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( ::) ::) ??? ??? ??? :-\ :-\ :-\
  • IP logged

m

magiclover

#36: 10-04-2008, 14:31
ze vinden de jongens vaak kinderachtig maar ze merken niet goed hoe ze zichzelf gedragen.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

E

Elize

#37: 10-04-2008, 14:38
Dat is waar wat magiclover zegt.
En tegen woordig zie je ook steeds vaker dat meisjes het interessant vinden om zich 'dom' of 'kinderachtig' te gedragen. Ik denk dat dit veel te maken heeft met de tv-series tegenwoordig. Vaak zijn ze namelijk niet zo dom en kinderachtig, maar zo krijgen ze aandacht..
  • IP logged

n

nickozzz

#38: 10-04-2008, 14:40
van jongens van hun eigen leeftijd
  • IP logged

m

magiclover

#39: 10-04-2008, 14:41
ik gedraag me soms ook wel eens kinderachtig in de aula enzo met vriendinnen dna hebben we lol maar dat merk je zelf wel. maar in de klassen merken de meisden het vaak niet.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

n

nickozzz

#40: 10-04-2008, 14:42
ik probeer me altijd volwassen te gedragen zodat meisjes van mijn leeftijd wat meer aandacht hebben
  • IP logged

E

Elize

#41: 10-04-2008, 14:43
Nee oke, maar gewoon lol hebben met vriendinnen is anders dan je echt dommer voor doen dat je bent. In de klas bijv. telkens zitten van oh ik snap het niet, oh ik weet niet wat ik moet doen, oh ik ben zo slecht in dit vak en dat soort dingen, en ondertussen toch een 8 gemiddeld hebben. Dat soort mensen vind ik vaak vervelend, want die eisen alle aandacht op van de andere kinderen in de klas die wel die aandacht nodig hebben om een goed cijfer te halen. (Dit is gewoon een voorbeeld he)
  • IP logged

E

Elize

#42: 10-04-2008, 14:44
En ja dc-p, denk wel dat meisjes 'volwasseren' jongens interessant vinden. En zoals ik al eerder zei, dat hoeft niet volwassen qua leeftijd te zijn, maar gewoon volwassen qua gedrag...
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal