Skip to main content

Auteur Topic: meiden met oudere jongen

r

rotjonk

meiden met oudere jongen
OP: 13-09-2007, 19:55
waarom heb je veel meiden die nemen met jongen die ouder zijn als hun ik heb een in de klas das zon meisje van kijk mij en die voelde zich heel mooi toen ze met een 3e klasser hadt ik vind het zo nichterig maar waarom heb je van zulke typjes
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 14-09-2007, 10:48 door redactie »

t

totalwar

Mmmm waarschijnlijk omdat veel meisjes zichzelf ouder vinden of vinden doen en de jongens op hun leeftijd wat kinderachtiger doen. Tja het is maar net wat je leuk vind :P als een jonge op jongere meisjes valt, dan gaat ie toch ook niet op zoek naar een oudere omdat zoveel jongens met een jonger meisje nemen :P Ik val op jonger en daar ben ik trots op :P Dus ik heb er geen probleem mee dat jongere meisjes op ouder vallen :P Daar heb ik alleen maar voordelen aan :P hahahaha

Groeten,

Steffen
  • IP logged

m

magiclover

Re:meiden met oudere jongen
#2: 14-09-2007, 10:00
meiden vallen meestla op oudere jonges omdat meiden sneller volwassen zjin dan en vinden de meiden de jongens kinderachtig alleen meestal verschild het ongeveer 1 a 2 jaar mar soms ook veel meer

Groetjes,

Charelle
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 14-09-2007, 10:48 door redactie »

s

shyguy

#3: 14-09-2007, 23:40
dat wil tog niet seggen dat het niet andersom kan hea? xD
  • IP logged

e

eenwieler

#4: 15-09-2007, 01:43
Normaal gesproken is het meisje circa 1 a 2 jaar jonger. Dit heeft inderdaad te maken met dat over het algemeen eerder volwassen zijn.

Der zijn er inderdaad die een oudere jongen nemen om stoer te zijn. Ik denk dan wel dat er meer dan 2 jaar verschil tussen zit.

Ferko
  • IP logged

m

magiclover

#5: 15-09-2007, 16:44
eenwieler daar bne ik het niet mee eens steffen en ik schelen 5 jaar en ik heb niks met hem omdat ik dat stoer vind.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

t

totalwar

#6: 15-09-2007, 19:03
Hoewel ze er af en toe wel van geniet hoe de meisjes jaloers zijn :P hahahahaha :P Maar dat komt omdat ik gewoon heel lief ben :P

Nee Charelle en ik hebben niks vanwege stoerheid en echt veel volwassener is Charelle niet (op sommige vlakken wel en sommige niet), dat verschilt namelijk ook per meisje. Maar ik denk dat de jongens die rond de 15 enzo zitten soms nog niet helemaal klaar zijn voor verkering of er te veel risico's zijn zoals studeren en op kamers gaan en andere meisjes.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

e

eenwieler

#7: 21-09-2007, 22:45
eenwieler daar bne ik het niet mee eens steffen en ik schelen 5 jaar en ik heb niks met hem omdat ik dat stoer vind.

Groetjes,

Charelle

Even voor de duidelijkheid. Als er meer dan 2 jaar tussen zit, denk ik niet dat het altijd met stoer te maken heeft.

Ik denk dat alle meiden die iets nemen met een oudere jongen ondat het stoer is, er minimaal 2 jaar tussen zit.

Echte liefde kan ook een reden zijn. Het enigste wat ik heb uitgesloten is dat iemand iets neemt met een jongen die maar 1 jaar ouder is om stoer te doen omdat de jongen ouder is.

Ferko
  • IP logged

t

totalwar

#8: 22-09-2007, 09:55
Tja ieder heeft zijn eigen redenen ervoor, net als jongens hun redenen hebben om met een oudere of jongere meid te nemen. Maar ik hou er neit overdreven van iedereen in hokjes te plaatsen, dat doen mensen tegenwoordig al veel te veel. Als je maar iets doe dat op een bepaalde handeling lijkt, wordt je gelijk in een hokje geplaatst waar andere mensen ook in geplaatst worden die dat ook doen. Niemand weet waarom iemand iets doet, je kan het denken je kan het veronderstellen, maar er zal er altijd 1 of meerdere zijn die het om een andere reden doen. Daarom werke zulke hokjes nooit.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

S

Sweetheart

#9: 23-10-2007, 10:49
Nee ik snap dat niet. :P
Maja mijn mening;;

Maja meoten hun zelf weten.. Hun willen dat,
Meestal is het zo dat 1e klassersMeisjes de Jongens 1eklassers neit stoer genoeg vinden. (van die kleding enzo)
En dat het stoer is dat ze met een oudere jongen hebben, Ik denk dat je daar van alleen problemen mee krijg. Oké 1 jaar ouder maak niets uit...

Sweetheart
  • IP logged

e

eenwieler

#10: 23-10-2007, 11:56
Als je zo graag een oudere jongen wilt om stoer te doen, dan zoek je inderdaad naar minimaal 2 a 3 jaar ouder.

Maarja, het is net wat je wilt. Ik geef de voorkeur aan een jaar of 17 a 18 voor mij. Maar der zijn ook nog zoveel kinderachtige meiden van die leeftijd.

Misschien ben ik nooit echt kind geweest en te snel gedwongen om volwassen te worden.

Ferko
  • IP logged

D

Dom blondje

#11: 29-10-2007, 15:45
een meisje die ik ken is nu 13 en heef teen vriend van 17 ze is trouwens bijna 14..  :P
maar in ieder geval ze geeft die jongen veel respect en vind hem ook leuk.. zo het hoeft niet om de stoerheid te gaan
  • IP logged

L

Lotte_

#12: 07-01-2008, 08:57
Zoals de rest zegt, meisjes zijn gewoon iets eerder volwassen. Het lijkt mij eerlijk gezegd ook niet fijn om 'n jonger vriendje te hebben. Want die zijn meestal kleiner (en dat vind ik al niet fijn) en daar kun je minder snel een serieuse relatie mee opbouwen. Ik heb 1 vriendje gehad, en die kon net zo goed 2 jaar ouder zijn dan dat ie was. ivm zijn IQ en gewoon hoe die praatte en dacht.
  • IP logged

m

magiclover

#13: 07-01-2008, 11:54
lotte_ je zei dat jongere jongens meestal kleiner zijn dan je zelf. daar merk ik zelf niks van heb wel ene keer gezien dat een jongen vna inde 20 net zo groot is als mij (160)
  • IP logged

t

totalwar

#14: 07-01-2008, 16:48
Daarnaast kunnen jongens soms wel ouder zijn, maar dan net zo kinderlijk als een 13/14 jarige (zoals mij dus :P). Ouder betekend dus niet altijd beter, want ik ben nog steeds zoals op me 13e/14e en toen zage meisjes me ook niet staan.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal