Skip to main content

Auteur Topic: Wil anders zijn

c

catwomen

Re:Wil anders zijn
#15: 05-11-2007, 22:08
de rebel in mij zegt dan gewoon doen maarja zoalng je bij je ouders in huis woont kan je weinig beginnen
probeer te onderhandelen
ps ben je christelijk?
  • IP logged

D

DeePack

Re:Wil anders zijn
#16: 12-11-2007, 19:42
nee, ik ben niet christelijk.
als je bij mijn overgrootmoeder kijkt, die was joods, dus ik ben het zeg maar voor 1/8 joods, maar dat telt niet vind ik  :P
  • IP logged

A

Anonimous

Re:Wil anders zijn
#17: 11-01-2008, 10:34
Heey DeePack

Hmm jou moeder lijkt me heel streng..
Hmm.. en dat over dat normaal zijn. Ga maar eens met je ouders om tafel zitten, en vraag waarom gothics niet normaal zijn?
Ik neem aan dat het jou vooral om de kleding en de muziek gaat?
Je kan ze rusitg proberen uit te leggen, dat ookal verander je je kleren, en luister je die muziek, je nogsteeds jij bent.
Hm.. ik heb dit probleem eerder mee gemaakt, met een vriendin van mij, die heeft ook gevraagd, waarom ze niet normaal zijn, en haar ouders hartelijk bedankt voor het beledigen van haar vrienden door ze abnormal te noemen
( we zijn een vrienden groep, met goths, alto's, emos, metalheads, en zelf een paar hardcore liefhebbers :P)
Niet boo gezegd, maar gewoon bdankt op de manier waarop je normaal iemand bedankt als die bijvoorbeeld iets voor je heeft opgehaald bij de winkel of weet ik veel niet wat.
Ik weet niet of het helpt maar je kunt het proberen.
  • IP logged

D

Dom blondje

Re: Wil anders zijn
#18: 10-02-2008, 20:10
Je kan je altijd omkleden op school eh..
Dan merken je ouders het niet  ;)
Maar als jij je fijn voelt in gothic kleren dan moet je dat gewoon dragen,
want anders voel je je helemaal niet op je gemak en dat lijkt mij nie zo fijn
Kom er gewoon achter wrm je ouders het niet fijn vinde en overtuig ze dat gothic gewoon normaal is
Maar gewoon wat andere klere en wat andere muziek luisteren  :-\
En ik ken heel veel mensen die gewoon wel watr gothic muziek luisteren omdat ze het mooie muziek vinden maar helemaal geen gothic zijn  :P

Veel succes nog
  • IP logged

m

missJ.

Re: Wil anders zijn
#19: 19-03-2008, 16:30
ik denk dat je het je ouders moet vertellen!
En eerlijk zijn wat je echt voelt

en die oorbellen maakt niet uit hoor!
Ik heb in beide oren 3 oorbellen maar ben gewoon uuhmm "normaal"
  • IP logged

D

Danischa ;;

Re: Wil anders zijn
#20: 01-04-2008, 18:07
Het is wat je zelf leuk vindt meis,ik ben zelf ook gothic geweest.. alleen niet zo lang want ik wouw kijken hoe het was.. of het me leuk zou staan maar bij mij stond het niet echt.. maar ik heb alle respect voor gothiç's.
En het is niet helemaal eerlijk van je ouders..
je ouders houden van je en zouden toch moeten accepteren van wat jij wilt zijn en wat je leuk vindt.
Mijn ouders accepteerde het ook gewoon
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal