Skip to main content

Auteur Topic: helpme!

L

LittleLove

helpme!
OP: 10-10-2007, 21:03
Hee ik heb ook een probleempje.
ik ben ent 15 geworden en ik ben helemaaal verliefd op een jogen van 19.
maar hij is heel nuchter en reageert nooit wat als ik iets flirterigs wil zeggen.
Ik durf ook niet te vragen wat ie van me vind en hij weet ook niet dat ik hem leuk vind.

Ik ben bang dat als ik het vertel dat hij dan helemaal met me kapt.. dat deed hij bij een ander meisje. hij zei tegen me dat ie haar echt niet leuk vond enzo.
Maar we praten veel op MSN en ik heb laatst ook wat met hem gedaan. (er is niet gezoend ofzo)
What do i have to do!
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 10-10-2007, 21:04 door LittleLove »

t

totalwar

Re:helpme!
#1: 10-10-2007, 22:34
Tja dan vraag ik me toch af wat er gebeurd is tussen jullie.

Daarnaast als hij een meisje zo snel afkapt, voordat hij haar echt goed leert kennen, mmm dat zou ik persoonlijk een hele slechte eigenschap vinden. Want als je bijvoorbeeld verkering krijg en hij vind het niet leuk, dan kapt hij het ook zomaar af. Beter erover praten dan afkappen, maarja dat is mijn mening.

Daarnaast, hoe praat hij met jou, doet hij stom of praat hij haast niet. Want soms kan je wel flirten enzo maar komt het niet echt over, snap je. Daarom vraag ik me af hoe hij verder met jou is.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

L

LittleLove

#2: 11-10-2007, 13:06
Hij praat zegmaar normaal.. niet teveel maar ook niet dat hij pas na een paar minu8ten antwoord geeft.
hij vraagt soms wat en geeft antwoord als ik wat vraagt etc.:P en we praten ook best wel veel.
En wat we hebben gedaan?.. we hebben een stuk gereden in een auto  ;) aardig veel gepraat het was heel gezellig maar ik weet niet of hij er wat mee bedoelde(hij vroeg of ik meewou) maar het blijf bij praten ;) Maar ik praat nmu nog veel met hem(bijna elke avond) maar ik weetniet wat ik moet doen om een stapjeverder te zetten.

ps. hij heeft nog nooit wat serieus met een meisje gehad.
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 11-10-2007, 13:13 door LittleLove »

t

totalwar

#3: 11-10-2007, 16:08
hoe oud is hij dan?

Daarnaast lijkt hij interesse in je te hebben? Bijvoorbeeld vraagt hij niet alleen wat je vandaag gedaan heb of morgen ga doen, maar ook over dingen wat je leuk vind enzo.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

L

LittleLove

#4: 11-10-2007, 16:23
hij is 19 had ik al in het 1e bericht gezet ;)
Maar ja hij vraagt ook naar intresses enzo.
  • IP logged

m

magiclover

#5: 11-10-2007, 16:25
probeer beter contact te zoeken met hem.
en probeer het hem misschien als je dat wil wel  vertellen
  • IP logged

L

LittleLove

#6: 11-10-2007, 16:36
Ik zou niet weten of ik dat durf :-[

en hoe beter contact? We hebben niet zo heel veel om te praten..
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 11-10-2007, 16:36 door LittleLove »

t

totalwar

#7: 11-10-2007, 16:38
Lol srry ik lees zoveel berichten hier op tp dat ik sommige details niet onthou en vergeet terug te lezen :P Daarnaast, tja er zijn zoveel dingen die ik zou willen weten voor zekerheid, maar laten we het opsommen tot 1 :P Hoe zou je de relatie tussen hem en jou tot nu toe beschrijven?

Daarnaast ik weet niet hoe hij denkt, dus ik weet niet of hij met een 4 jaar jonger meisje wil enzovoorts, ikzelf had daar geen problemen mee, maar hij misschien wel. Dus dat zijn dingen waar je zo ie zo achter moet komen.

Als laatst, als hij nu nog geen interesse heeft in meisjes, hou gewoon contact met hem, als je merk dat hij wel interesse krijgt, moet je dan je kans pakken. Wees niet te laat met die kans anders verwacht hij het niet of wilt hij het niet of heeft hij een ander.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

L

LittleLove

#8: 11-10-2007, 19:03
Ik denk dat onze relatie nu voor hem: iemand waarmee die soms praat en dus niet echt super ofzo.. maar een pluspuntje is dat we al een x iets samen hebben gedaan.
  • IP logged

m

magiclover

#9: 11-10-2007, 19:33
wat hebben jullie dan samen gedaan.
probeer wat meer met hem te praten of gewoon leuke dingne te doen enzo

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

t

totalwar

#10: 11-10-2007, 19:37
mmm tja dat wat ze gedaan heeft hoeft ze niet te vertellen, maar et zou misschien wel helpen, daarnaast kan je et altijd pb sturen als je niet wil dat de rest het weet.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

m

magic

#11: 12-10-2007, 19:38
Mijn tip is gwn vragen of hij wat vaker wat leuks met je wil doen enzo..Ik zit in een vriendenkring waar wel een heel sterk contact houden en we elkaar graag knuffels geven. Mss ook een idee;)
  • IP logged

L

LittleLove

#12: 15-10-2007, 11:17
Wat we hebben gedaan had ik al verteld.
We hebben een stuk autogereden en gekletst enzo:)
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal