Skip to main content

Auteur Topic: Te dik, schaam me

L

Lief_meisje_lol

Te dik, schaam me
OP: 12-10-2007, 20:25
Hoii mensen,
Ik voel me onzeker omdat me vriendin heel mooi slank is en allemaal nieuwe vrienden heeft enzo en al die jongens zijn zo leuk! en er is een meisje uit mijn klas die heeft vet veel vriendjes gehad en die is fotomodel enzo en dat wil ik ook!!!!!

wat moet ik doen? ??? :'(
  • IP logged

t

totalwar

Re:Te dik, schaam me
#1: 13-10-2007, 16:29
Mmmm et ligt eraan, waarom wil je dat zijn. Meeste meisjes vinden een ideaal beeld om fotomodel te zijn enzo, maar ik vind het niks. Die meisjes op de plaatjes vind ik niet altijd mooi en je moet verrekte veel eraan doen om ervoor te zorgen dat je slank blijft enzovoorts.

Maarja, fotomodel kan je wel worden, het kost alleen 75% van je tijd om je eraan bezig te houden en je moet het echt als hobbie zien, niet als werk.

Maar waarom zou jij geen fotomodel kunnen zijn dan? Daarnaast, omdat je vriendin slank is betekend niet dat jij dat ook moet zijn. Ik ken sommige meisjes waarbij slank gewoon niet staat, want het zit niet in de bouw. Je bent zoals je bent, als je dit niet accepteer en jaloers word op anderen, blijf je jaren en jaren onzeker over jezelf.

Ik was het vroeger ook, maar ben omgeschakeld, omdat ik weet dat uiterlijk niet alles is en karakter wel. Uiterlijk komt pas op de 2e plaats.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

r

rockgirl1

Re:Te dik, schaam me
#2: 09-11-2007, 22:49
fotomodel lijkt leuk om te weze maar denk eens ana de nadelen.
als je ziek bent en huidproblemen hebt kan je het vergeten 1kilo bijkomen is al e veel elke keer op foto is het neit goed terug uren op hakken staan en dat allemaal tijdens de school mss zou jij dat er voro over hebben? ik zou maar als ik van jou was 2 keer nadenken
  • IP logged

K

Keesje

Re: Te dik, schaam me
#3: 12-03-2008, 21:06
Ik denk dat ze niet letterlijk een fotomodel wil zijn, maar er gewoon heel goed uit wil zien! :)

Ik vind het nooit heel erg mooi als meisjes te dun zijn, ik vind het mooier als ze gewoon normaal zijn.
  • IP logged

r

riwi

#4: 13-03-2008, 17:27
geloof me je wil geen fotomodel zijn
ik het 1 x een fotoshout moeteen doen omdat ik zon portfolio moes hebben voor zoon musical atelier op school en geloof me je wil da egg niej je word gwoon afgekat waar je zelf bijstaat

en iedereen is op zijn of haar manier mooi en als iemand vet veel vriendjes gehad heeft wil dat niet altijd iets over die person zeggen ( of eigenlijk wel mar niet altijd iets postiefs ) en waarschijn lijk ben jij ook niet egt dik hoor
  • IP logged

r

roosje

#5: 13-03-2008, 17:35
fotomodel zn lijkt leuk maar dat is het niet.
en over da meisje me die vriendjes.
srry maar dn vind ik da een beetje een slet.
ik bn ook nie mager ofzo.
en mooi ook niet.
maar bn tevreden over mijzelf.
en wie da nie is .
trek ik me niks vn aan.
zo weet je pas wie je echte vrienden zn  ;)
  • IP logged

n

nickozzz

#6: 13-03-2008, 17:45
t lijkt me zo vet om een foto model als vriendin te hebben, en dan niet zo magere maar een gewone
  • IP logged

r

roosje

#7: 13-03-2008, 17:50
zo zn er veel hoor.
maar soms pakke ze gwn een meisje en bewerken ze de foto's ;)
trouwens de meeste fotomoddellen zn nogal .
dikke snoobs of denke da ze alles zn aan hun karakter verander je niks he :D
  • IP logged

E

Elize

#8: 13-03-2008, 18:16
Er is een boek dat misschien wel goed is om te lezen voor je. Ik weet niet of er al een Nederlandse vertaling van is, maar anders kun je het misschien in het engels proberen te lezen of even in de bieb vragen. Het boek heet: Perfect en is geschreven door Natasha Friend. Het is niet moeilijk geschreven, dus het zal voor vele van jullie wel goed te lezen zijn.

Het gaat over een meisje van 13 jaar, die zich zelf te dik vind en zich er voor schaamt. Ze is heel erg jaloers op een meisje op haar school die volgens haar echt perfect is, vandaar de tietel. Verder zal ik er niet veel over vertellen, maar het is de moeite waard, vooral voor de meide.
  • IP logged

r

roosje

#9: 13-03-2008, 18:18
kzal zkr eens gaan kyke  ;)
merci voor de tip :D
  • IP logged

n

nickozzz

#10: 13-03-2008, 19:28
zo zn er veel hoor.
maar soms pakke ze gwn een meisje en bewerken ze de foto's ;)
trouwens de meeste fotomoddellen zn nogal .
dikke snoobs of denke da ze alles zn aan hun karakter verander je niks he :D
lekker boeie dat t snobs zijn t lijkt me gewoon wel vet
  • IP logged

n

nickozzz

#11: 13-03-2008, 19:34
ogen onder de nek heb ik t helemaal niet over.
ik zei dat t me wel leuk lijkt om een model als vriendin te hebben.
  • IP logged

m

missJ.

#12: 18-03-2008, 16:15
Hejj
Wat naar voor je dat je je nu zo onzeker voelt, maar het is vrij logisch al zeg ik het zelf. Je bent op een leeftijd waarbij uiterlijk een hele grote rol speelt!
bij mij is dat ook het geval. maar ik ben er al snel achter gekomen dat het niet werkt om me zelf te vergelijken met andere!.

Enn.. jongens houden vaak van wat stevigere meisjes dan van die vel over bot meisjes ( sorry als je zo dun bent)
  • IP logged

n

nickozzz

#13: 18-03-2008, 16:45
je heb wel gelijk...
ik zou toch veel liever een meisje hebben die er wat gezonder/voller uitziet dan een gratenpakhuis
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal