Skip to main content

Auteur Topic: Pijpen..?

L

Lief_meisje_lol

Pijpen..?
OP: 13-10-2007, 08:41
Heey mensen ik wil ff weten wat de meiden met hun vriendje d0en:P ik heb der zelf ook een en jah ik pijp hem ik vind het heerlijk..!

Nu jullie mening... ???
  • IP logged

t

totalwar

Re:Pijpen..?
#1: 13-10-2007, 16:43
Tja ik heb geen vriend maar wel een vriendin en zij doet best veel alleen ik weet niet hoeveel ze hier durft te vertellen :P Daarnaast doe ik zelf ook best veel, zoals zoenen, vingeren, beffen enzovoorts. Meeste dat er te verzinnen is heb ik waarschijnlijk wel gedaan.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

m

magiclover

#2: 14-10-2007, 11:39
ik doe verschillende dingen met mjn vriendje. ja ik pijp mijn vriendje wel eens. en voor zo ver ik weet vind hij het wl fijn enz.
  • IP logged

L

LittleLove

#3: 15-10-2007, 22:12
Maar vind jij het ook fijn/lekker/leuk magicloveR?

Ik heb het zelf nog nooit gedaan maar het lijkt me best vies  :-\
  • IP logged

S

Suzanne__

#4: 15-10-2007, 22:22
Hmmz.. ik denk wel dat mijn vriend het wel lekker vind anders had hij het wel gezegt en had ik het denk ik wel gemerkt.. :P

Wat ik er van vind? this hoe de situatie is, je kunt het heel erg leuk en spannend maken dan vind ik het heel erg leuk en hij ook, maar zodra je kots neigingen krijgt of verkouden word zo plotseling da's dus echt kloootte. En staat voor mij ook goed voor gek ^^
  • IP logged

t

totalwar

#5: 16-10-2007, 00:14
mmm het enigste wat er denk ik leuk is aan pijpen is merken hoe de ander geniet, net zo'n beetje als beffen.

Daarnaast, pijpen kan goor zijn als hij bijvoorbeeld in je mond kom en je dat niet gewend ben, de sperma heeft namelijk een beetje een zurige smaak (wat ik zoal gehoord heb :P nooit zelf uitgeprobeerd, want dan was de smaak al vermengd met speeksel :P) En als dat veel is is het niet zo fijn, maar de penis enzo heeft niet echt een smaak (of die jonge moet echt neit schoonmaken daarbeneden). Daarnaast moet je er een beetje wil in zetten en het niet 1 of 2 keer in het jaar doen :P Want hoe vaker je het doe hoe beter het went :P Dat had ik ook met beffen :P

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

m

magiclover

#6: 16-10-2007, 15:00
ik vind het niet echt heel lekker ofzo maar vind het wel leuk om hem te plagen enzo.
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 16-10-2007, 22:02 door Totalwar »

S

Suzanne__

#7: 16-10-2007, 22:16
Tenslotte bestaan er altijd nog smaakjes condooms?

Haha enigste wat ik er minder aan vind is kokhals-effecten en neigingen. Ja en soms even flink verkouden.. Verder is het wel leuke manier om hem te pesten idd magic
  • IP logged

t

totalwar

#8: 17-10-2007, 17:24
kokhals effect gebeurd alleen als je te diep gaat, wat het lichaam niet gewend is (dit moet je afspreken met je vriend :P) en verkouden wordt je er neit snel van :P heb ik anders nog niet gemerkt bij me vriendin :P

En smaakjes zijn voor de meisjes misschien leuk, maar ik vind wel dat een condoom (ookal beweren ze van niet) voor een groot deel het gevoel dempt, dus een jonge zal denk ik eerder genieten zonder dan met :P

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

h

hymkelieverd

#9: 17-10-2007, 17:52
het lijkt me heel vies
  • IP logged

S

Suzanne__

#10: 17-10-2007, 20:29
Maar zonder loop je een groot risico op een SOA hè..
Daar kan ik op het moment alles van af weten.

• IP logged

m

magiclover

#11: 18-10-2007, 11:05
je dat is algemeen bekend dat als je pijpt je soa kunt oplopen.
Suzanne_ hoezo weer jij daar alles van af of heb je het er liever niet over
  • IP logged

t

totalwar

#12: 18-10-2007, 23:07
Tja SOA's zijn gevaarlijk :P maar ik heb zo'n vermoeden dat ik dat niet heb en me vriendin ook niet, zo ie zo niet omdat ik nog maagd was en geenenkele meid nog iets met mij uitgespookt heeft en andersom heeft zij ook niet genoeg uitgespookt door dingen op te lopen. Verder heb ik nog geen symptonen gehad, dus k denk dat het aardig veilig is.

maar je heb wel gelijk dat je veilig moet zijn als het om een onbekende gaat die wel wat meisjes of jongens gehad heeft ;) Beter veilig dan dat je het oploop ;)

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

m

miss-rosie

#13: 23-10-2007, 21:17
ik vind het niet erg om mijn vriend te pijpen. integendeel zelfs... ik vind het leuk ;) ik kan hem plagen en ik vind het leuk om hem zien te genieten, het wind mijzelf ook wel een beetje op. hij vraagt ook steeds hoe ik geleert heb om het zo lekker te doen :P dus dat is wel leuk om te horen :P. ik vind het alleen niet geweldig als ik sperma moet doorslikken... het smaakt nogal bitter en iedere keer als ik het doorslik moet ik erna iets van cola drinken anders moet ik bijna overgeven :P dus dat is niet zo fijn...

Groetjes xx Mii
  • IP logged

V

VanceX93

#14: 24-10-2007, 06:34
Rosie je zegt dat je het moet doorslikken, maar niks moet, toch?
Je kunt het netzo goed uitspugen :P
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal