Skip to main content

Auteur Topic: lesbisch en seks???

V

VanceX93

Re:lesbisch en seks???
#15: 28-10-2007, 18:40
Hoezo is het voor jongens noodzakelijk om klaar te komen???
Ik vind dat best wel een man onvriendelijke uitspraak.
Het is net alsof mannen alleen aan sex doen om klaar te komen.

Misschien heb ik je verkeerd begrepen en bedoel je het helemaal niet zo :P maar vertel dat dan ff ^^
  • IP logged

m

magiclover

#16: 29-10-2007, 19:59
ik bedoel niet altijd dan he. ik heb het dan over kinderen krijgen enz. als dan een man niet klaarkomt dan kan er geen eicel worden bevrucht.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

t

totalwar

#17: 31-10-2007, 00:07
Jeps, daarnaast moet je in de gaten houden dat bij het stimuleren van een meisje het gecompliceerder is dan bij een jongen. Bij en jonge is het namelijk meestal zo dat als je op een plek die minder stimulans geeft en of kort stopt (wel kort en neit 10 min lang ofzo), als je verder gaat hij evenopgewonden is en het ongeveer evenlang duurd voordat hij klaarkomt/ al zou je doorgegaan zijn.

Bij een meisje is de stimulans meestal dan weg en heb je soms kans dat je helemaal weer opnieuw kan beginnen (zoals Charelle zegt, dit komt doordat het klaarkomen bij een jonge noodzakelijk is en bij een meisje niet).

Daarnaast merk je aan hijgen/kreunen, samentrekken van spieren en/of samentrekken van vagina meestal wel of iemand klaarkomt. let op verschil van ademhaling, dus eerst snel en dat stopt dan kort en dan langzaam. Of dat ze tijdelijk gevoelloos wordt, of de andere dingen die al genoemd zijn. Zijn allemaal kleine tekens die je aardig wat op kan vallen.

Een paar laatste tips. Als je denk dat ze komt, ga dan kort nog even op dezelfde plek door, niet te lang. Want soms zit ze dan net tegen het randje aan en is ze net niet gekomen terwijl je net stopt.

Als laatst. Het is moeilijk om een meisje te verwennen en het kost meestal uithoudingsvermogen, en bij de een gaat het makkelijker dan bij de ander. Alleen wees niet bang om het te vragen. Ik vraag het zelfs ook soms hoor :P gewoon om er zeker van te zijn of anders voor een herkansing te gaan ;)

Groetjes en sterke,

Steffen

P.S.

Vance, het is voor mannen noodzakelijk zodat we kunnen voortbestaan, want als een man klaarkomt is de kans groter dat een vrouw zwanger zou worden. De natuur heeft ons niet gemaakt zodat we 12 uur sex kunnen hebben en dat dan het voorvocht de vrouw misschien zwanger maakt ;) Daarnaast heeft klaarkomen bij een vrouw (tot nu toe) nog geen functie, wie weet is er wel 1, maar komen we er later achter waarom.

Zo is er ook de speculatie waarom een vrouw een clitorus heeft, sommige zeggen dat het nodig is, sommige zeggen dat het een stukje mannelijke deel dat een vrouw heeft (een eikel die niet groeit), zo zijn er veel dingen die nog vreemd en onbekend zijn op sex gebied :P
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 31-10-2007, 00:10 door Totalwar »

V

VanceX93

#18: 31-10-2007, 06:30
Hmm mooie therorie steffen :P
Volgens mij heb ik dat wel eens eerder gelezen, of gezien op TV jah...
en bedankt voor de tips etc. :P
  • IP logged

R

Rolexs

#19: 06-11-2007, 20:42
Hey Clara,

Ik zelf ben lesbisch, en ik heb een hoop ervaring met vrouwen.
Bij iedere vrouw is het zoeke waar de plekjes zijn waarmee je ze ken opwinden! Zoals de andere mensen al zeiden in de nek! Maar als je met elkaar op de bank zit en alleen bent, dan ken je bijvoorbeed op de boven been kriebelen, en dan langzaam naar de binnenkant van de boven kant gaan! Veel vrouwen worden daar opgewonden van! En je ken het altijd proberen misschien heb je er wat aan! Ik heb een hoop ervaring met vrouwen, als ik je ergens mee ken helpen mag je me ook een persoonlijke bericht sturen als je dat wilt?

Groetjes Rox
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal