Skip to main content

Auteur Topic: lesbisch en seks???

c

clara

lesbisch en seks???
OP: 13-10-2007, 10:54
hoi,
een tijdje geleden,heb ik me voor het eerst geout tegenover een vriendin (dat ik lesbisch ben)
Het bleek nu dat zijn ook gevoelens had voor mij, en nu zijn we al een tijdje samen.
Alles gaat eigenljik goed,buiten het feit dat we het nog aan niemand willen zeggen,en ook in school moeten we doen alsof we nog steeds gewoon vriendinnen zijn.Maar eens we alleen zijn,is het meer dan duideljik dat we een koppel zijn. :P
Maar de laaste tijden beginnen we meer en meer naar elkaar te verlangen,en zouden we graag over gaan tot de volgende stap.
het enige probleem is..hoe doen lesbiennes aan seks?? ??? en hoe krijg ik haar opgewonden? zonder echt al aan seks te doen???
ik voel me echt dom dit te moeten vragen, maar ik wil dat het gewoon perfect is!
alvast bedankt xx
  • IP logged

t

totalwar

Re:lesbisch en seks???
#1: 13-10-2007, 16:41
Hey Clara,

Lesbienne hebben gewoon sex, maar het is moeilijk omdat zij geen penis heeft en jij ook niet, Daarom doen lesbiennes meestal aan orale sex. Dus dat betekend, zoenen, betasten, vingeren, beffen enzovoorts. Daarnaast zou je elkaar ook kunnen verwennen met voorwerpen (oudere meisjes gebruiken meestal dildo's enzo ervoor), zoiets zou ook kunnen. Maar hou het eerst op oraal en dan pas een stap verder.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

c

clara

#2: 13-10-2007, 20:08
ja we zullen wel zien hoe het verder verloopt,alvast bedankt voor de tip ;)
maar soms zijn we zo eventjes alleen..niet bij een van ons thuis..gewoon ergens in stad waar nooit iemand komt..en dan kus ik haar soms in haar nek,en dan heb ik het idee dat ze er van geniet..zijn er nog zo manieren om haar echt seksueel optewinden?? want ik geniet er van haar te zien genieten ;) :P ::)
  • IP logged

m

mar23

#3: 13-10-2007, 23:07
heb net je verhaal gelezen... ik ben zelf een meisje dat bi is... de eerste keer met een meisje was ik heel zenuwachtig... maar dat hoef je juist niet te zijn, t is heel ontspannen en vertrouwd omdat je zelf ook meisje ben...
ik zou als ik jou was het heel langzaam opbouwen, beetje zoenen, beetje strelen en overal met je handen voelen, als je dan aan ekaars lichaam een beetje ben gewent ga je een stapje verder dan ga je haar bijvoorbeeld vingeren en als je er dan al klaar voor bent ga je een stapje verder en dan kan je je vriendin gaan oraal bevredigen (beffen) dit is zeg maar de basis van lesbische seks... pas als jullie elkaars lichaam helemaal goed kennen dan zou ik pas speeltjes gaan kopen (vibrator enz)
ik hoop dat je hier wat aan heb en iig heel veel plezier  ;) :)
liefs mar
  • IP logged

S

Suzanne__

#4: 16-10-2007, 22:19
98% van de meisjes (zoiets geloof ik hoor) vind een kusje in de nek opwindend. Dat zal zei dan ook wel vinden..
Je kunt ook proberen om als je wilt haar te betasten met je handen, langs de benen, de nek, en buik en rug bijvoorbeeld. Langs het gezicht en nek ofzo.
Stel je kunt ook een massage geven zonder bij bedoelingen ofzo.
Zoiets bedoel je??
  • IP logged

c

clara

#5: 17-10-2007, 13:45
ja dat bedoelde ik..gewoon..om haar op te winden..iedereen vind dat wel genieten toch.. ;)
ik wist dat er plaatsen waren op het lichaam waar je opgewonden raakt wanneer iemand ze daar kussen..of aanraken,erogene zones ofzoiets..maar waar wat zijn die plekjes dan? dan weet ik niet echt..de nek..maar verder? ???
  • IP logged

S

Suzanne__

#6: 17-10-2007, 14:13
Is bij iedereen verschillend. Bij mij ook, in de nek is wel 1 van mij.
Maar ik vind het ook heerlijk als iemand me benen streelt of me rug.
Je moet het even uit proberen, heb ik ook gedaan bij me vriend en zo ondek je bij elkaar de plekjes wat ze gevoellig vinden.

Even op internet gezocht voor je: gevoelige plekjes voor vrouwen zijn:

De nek
Borstel/tepels
Dijen/benen/onderbenen
De buik
Armen
  • IP logged

t

totalwar

#7: 17-10-2007, 17:22
het gaat niet altijd alleen om de gevoelige plekken, soms ook wat het de persoon aan het denken brengt. Als je heel langzaam van der mond over der wang naar der nek, langzaam verder naar beneden naar der borsten (als ze kleren aan heeft blijf je in der nek kussen en laat je eerst je hand onder der shirt gaan, langzaam zodat als je merk dat ze het niet wil je kan stoppen, en dan der shirt iets omhoog doen.) Dan kan je eventueel vanaf de buik ook naar boven naar der borsten zachtjes kussen, af en toe plagend zuigen en likken werkt ook, zolang je het langzaam en zachtjes doe. Dan kan je eventueel naar haar borsten gaan. Windt dit haar aardig op en wil je nog verder gaan, ga je over de buik weer naar beneden naar der broek, daar weet je denk ik wel wat je kan doen.

Als je toruwens borsten kus is het soms fijn ze tergelijk met de handen te masseren, eerst eromheen en dan erop, bij de ene blijf je kussen en de buitenrand masseert terwijl je de andere helemaal masseert.

Dat is iets wat ik meestal doe en meestal werkt dat wel.

Laatste korte tip, ergens kort zijn is niet overdreven leuk, probeer het af te tasten, maar doe er ook niet een uur over, dat begint irritant te worden ;)

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

c

clara

#8: 17-10-2007, 18:21
ok,thx voor de hulp allemaal!! :-*
ik zal eens laten weten hoe het gegaan is
xxxxx
  • IP logged

r

rotjonk

#9: 17-10-2007, 18:37
kijk anders op die site www.sexwoordenboek.nl

dar staan ook goeie dingen op
  • IP logged

c

clara

#10: 27-10-2007, 17:40
heej, we hebben eht dus gedaan..wel ja..ik heb haar gevingert,zij mij niet..ik heb het idee dat ze niet echt weet hoe..Het enige wat ik nog wou vragen was..hoe weet ik wanneer ze klaar komt?? Ik had me vingers in haar en ze hijgde enzo..maar ik weet niet of ze echt is klaargekomen..hoe weet ik dat? kan het haar toch moeilijk gaan vragen ???
  • IP logged

m

magiclover

#11: 27-10-2007, 17:56
het is een bepaalt gevoel dat ze krijgt meestal voel je dan dat je vagina iets samen trekt en weer loslaat net als de penis als die klaarkomt stoten geeft trek ook de vagina samen
  • IP logged

c

clara

#12: 27-10-2007, 18:02
nja..mss moet ik er de volgende keer op letten.
Vind het wel jammer dat ze dan niet is klaargekomen :(
is het trouwens waar dat vrouwen niet vaak klaarkomen??
  • IP logged

V

VanceX93

#13: 28-10-2007, 08:21
Ja, nou dat verschiltper vrouw, alleen het is wel zo dat bij de sex de vrouw vaak niet klaarkomt,dat komt omdat de juiste plekjes niet worden gestimuleerd.
Maar voor lesbisch is dit wel iets makkelijker want met vingeren kun je die plekjes beter zoeken dan met je penis.
Je moet opzoek gaan naar haar clitoris, ik neem aan dat je wel weet wat dat is.
zoniet : het is een klein bolletje tussen de schaamlippen, het zit nogal hoog.

Als je het beter wil bekijken moet je ff hierzo kijken HIER
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 28-10-2007, 08:21 door VanceX93 »

m

magiclover

#14: 28-10-2007, 17:16
het verschilt inderdaad per vrouw maar veel vrouwen komen inderdaad minder vaak klaar dan mannen. maar bij jongens is het eigenlijk noodzakelijk om klaartekomen en bij meiden niet.
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal