Skip to main content

Auteur Topic: Hoe kom je het best over iemand heen?

s

shyguy

Gwn even aan jullie vragen voor suggesties.
Ik heb alle gedichten en liedjes die ik had gemaakt verbrandt, maar 1 wilt maar niet dood arrrrrrr.
  • IP logged

e

eenwieler

Er is geen echte manier om over iemand heen te komen.

Ook al ga je met een knallende ruzie uit elkaar. Als je echt van iemand gehouden hebt, zal het een tijdje duren voordat die wonden genezen zijn.

Ga in die tussen tijd gewoon leuke dingen doen.

Ik merkte dat andere meiden versieren niet werkte. Aangezien ik nog teveel van mijn ex hield. Het heeft uiteindelijk een half jaar geduurt voordat ik echt over haar heen was en de volgende relatie aan kon.

Ferko
  • IP logged

r

rotjonk

gewoon relaxen en praat er over met mensen.
ik heb soms ook zo gevoel waar ik niet over heen kom maar ik haal het weg met mijn sigaret.
  • IP logged

k

kimtj

gewoon weg gaan met vrienden en erover praten, je proberen te amuseren,dat helpt je gedachten wat te verzetten  ;)
  • IP logged

t

totalwar

Mmmmm 1 antwoord is waar, je komt over een echte liefde nooit heen. Me ex is er nog steeds niet overheen dat ik het uitgemaakt heb, terwijl het nu al meer dan een half jaar geleden is dat het uitgegaan is. Dusja echte liefde verdrijf je niet, die kan je alleen maar koesteren of verbergen/verzwakken.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

B

Britt.

veel chocola eten! Dat hielp in ieder geval wel bij mij.
ik kwam net van de winkel af en had heel veel chocola (zomaar) en toen maakte mijn vriend het uit, huilen dat ik deed, ik gaf heel veel om hem en ik dacht ook dat ik er nooit over heen zou komen. onbewust heb ik me eigen vol zitten proppen met chocola. na 2 weken was ik over hem heen. Niet helemaal over hem heen, maar wel een heel groot deel.

XxxJes Britt
  • IP logged

t

totalwar

Ik vind chocola voor andere situaties beter :P maarja bij meisjes schijnt het ook te helpen als verdriet verwijderaar. Waarschijnlijk is het soortvan het gat vullen met eten :P

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

s

shyguy

chocola is voor iedereen xD
chocoholic hier :P
  • IP logged

t

totalwar

Jeps, puur en melk vind ik het lekkerst. Hazelnoot is voor de dagen dat je gewoon wil genieten en niks te doen heb (kan je je lam kauwen) en melk is als tussendoortje.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

s

shyguy

puuuuuuuuuuuur is lekker en butterscotch :P ;D
  • IP logged

t

totalwar

Het allerlekkerst vind ik toch echt ECHTE witte chocolade. Want tegenwoordig zijn er heel veen neppe witte chocolade, die proeft neit als echte aan en is ook niet overdreven lekker. Echte witte chocolade is moeilijk te krijgen tegenwoordig :(

Groeten,

Steffen
  • IP logged

N

Nickozzz

jammer is dat he... ik heb een beetje een verslaving aan witte chocolade... mja die neppe is toch niet zo verslavend
  • IP logged

t

totalwar

Nee de echte, daar eet je 5 repen achter elkaar van op en voel je de komende week de hele tijd misselijk door :P Achja chocolade, zo gevaarlijk als.... De rest zeg ik maar niet.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

N

Nickozzz

chocolade word gebruikt als drugs..
ik zag t op spuiten en slikken.
die mensen zijn compleet gestoord.
nog erger dan ik
  • IP logged

t

totalwar

Het is fijner om het gewoon op te eten hoor :P En heel wat lekkerder. Daarnaast kan je volgens mij vergiftigd worden als je het direct in je bloedbaan spuit, dus de effecten lijkt me niet echt fijn.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal