Er zijn verschillende manieren om met stress om te gaan, maar even niet daarover.
Over je ex... Mmm hij moet niet stoppen alleen maar omdat jij stopt, als je wilt dat een roker stopt moet hij de wil ervoor zelf hebben, ik geloof niet zosnel dat hij volledig stopt als jij stopt, want als hij de wil ervoor had, was hij al gestopt. Zo kan je elke keer wel een reden verzinnen om te stoppen maar toch een beetje door blijven gaan.
Daarnaast, tja met hem beginnen is niet alles, maar je moet 1 ding niet in vergissen, het klopt dat je hem mist, maar dat komt vooral omdat je heel close met hem geweest ben en andersom. Ik heb een aantal keer met me ex gepraat en vrienden geprobeerd te zijn, maar dat lukt gewoon niet omdat de gevoelens er nog wel zijn alleen het in de gedachten gewoon niet meer klikt. Dus ik voel nog wel wat voor haar, ik weet alleen dat et niks meer wordt.
Dus hou wel je afstand door je gedachten te blijven gebruiken, want iemand missen kan je al snel doen, vooral als je gehecht ben geraakt aan die persoon.
Daarnaast is het niet wonderbaarlijk dat meerdere jongens op je vallen

Het is wel vaker zo dat meer jongens op 1 persoon vallen, maar soms heb je het gewoon niet echt door dat ze verliefd zijn. Heb ik namelijk ook niet altijd door, vooral niet doordat ze meestal nee zeggen als je het sirieus vraagt

Groetjes,
Steffen