Skip to main content

Auteur Topic: tips om te flirten of hoe ze dat noemen

c

chrischras

ik ben echt verliefd maar heeft iemand tips om te flirten of hoe ze dat ook noemen ???
  • IP logged

e

eenwieler

Beste tip: Blijf je zelf.

Anders heb je straks een heel leuke meid/jongen versierd die helemaal niet op jou valt, maar op de persoon die je gespeeld hebt.

Ik doe het meestal door een gesprekje te beginnen. Ik wil graag weten of het karakter bij mij past voordat ik begin met zoenen. Andere doen het graag andersom.

Ferko
  • IP logged

c

chrischras

mezelf blijven doe ik altijd  ;)
anders heet ik geen christy meer.  :P
  • IP logged

t

totalwar

Tja als je een meisje of jonge echt leuk vind, dan is het enigste wat nodig is, contact. Als je eenmaal met hem praat en geinteresseerd in hem of haar bent, dan ga je automatisch wel flirten. De een is het wat meer gewend dan de ander.

Maar iemand steun geven of goed met die persoon over iets praten is ook al een beetje flirten en daarnaast heb je altijd nog het flirten van vertellen dat je hem/haar leuk vind of aardig vind enzovoorts. Dus gewoon gezellig praten, verzin leuke dingen om te doen en het gebeurd waarschijnlijk vanzelf :P

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

r

roffa-delfs

ik ben ook verliefd op een jongen maar hij ziet me nooit staan alleen als ik met me nicht ben ik blijf gewoon mezelf maar ik ben erover na gaan denken dat ik hem ga vertellen dat ik op hem ben
  • IP logged

r

riwi

mischien is hij wel gewoon verlegen dat hij niej naar jouw toe durft te komen als je alleen bent omdat hij dan denkt dat je "iets" gaat vermoeden suc6 ermeej

-xxx- riwi  :-*
  • IP logged

m

magiclover

dat kan inderdaad  dat hij verlegen is

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal