Skip to main content

Auteur Topic: verkracht maar ook weer niet

g

gestoordejongen

verkracht maar ook weer niet
OP: 11-11-2007, 12:36
ik had al een half jaar met mijn vriendin en ik wou sex met haar zij wou ook sex met mij toen wwe eenmaal bezig waren wou ze niet meer ik ging gewoon door want ik was een beetje in mijn eigen wereld ik ben bang dat zij het als verkrachten ziet en naar de politie gaat wat moet ik doen ik heb er heel erg spijt van
help me pliesss het is vanacht (gisteravond) gebeurt daarna is ze naar huis gegaan

pliess help me alle tips zijn welkom
  • IP logged

t

totalwar

Re:verkracht maar ook weer niet
#1: 11-11-2007, 12:52
Mmmm ik zou zo ie zo ten eerste je excuses aanbieden aan haar, als je dat nog niet gedaan heb. Daarnaast mag je wel met een heel groot cadeau aanlopen om haar om vergeving te vragen, want wat je gedaan heb is niet iets wat ze snel zou vergeten, vooral niet als ze het echt niet wou.

Zorg ervoor dat het niet nogmaals voorkomt. En daarnaast, al gaat ze naar de politie, wees een eerlijke persoon en zit je straf uit en ontken niet wat je gedaan heb, je weet zelf ook wel dat het eerlijk is tegenover dat meisje.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

B

Britt.

Re:verkracht maar ook weer niet
#2: 11-11-2007, 16:44
Praat erover met haar. Hopen dat het goed komt! Wat Steffen ook al zei; Zorg dat dit niet nog een keer voorkomt.

XxxJes Britt
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal