Skip to main content

Auteur Topic: Verliefd op je beste vriendin

w

warchief-thrall

Verliefd op je beste vriendin
OP: 11-11-2007, 21:05
Goeie dag dames en heren,

Ik zit met een probleempje. Ik ben verliefd op mn beste vriendin. Ik ken haar al ruim 4 jaar. Ik heb haar al eerder verteld dat ik haar leuk vond, maar toen gaf ze aan alleen goede vrienden te willen blijven. Toen was ik er een tijdje overheen, maar toch is het weer teruggekomen. We gaan gewoon super goed met elkaar om enzo en ze verteld en vraagt echt alles aan me, maar ik vind het zo moeilijk om het nu weer te zeggen, want ben bang dat ik weer hetzelfde antwoord krijg. Want uit de gesprekken op msn is zo nu en dan wel af te leiden dat ze niks meer wil dan alleen vriendschap. Maja we bellen we enzo zitten veel op msn spreken zo nu en dan is af. Meestal is er dan nog een vriendin van ons bij. Waar ik het ook super goed mee kan vinden. Maja om het even zo te zeggen. Voor mijn gevoel heb ik de keuze al gemaakt. Weet iemand hier misschien raad mee? Even voor de duidelijkheid ik ben 17 en zij word bijna 18 ;) Ik hoop dat jullie hier een antwoord op hebben.
  • IP logged

t

totalwar

Re:Verliefd op je beste vriendin
#1: 13-11-2007, 00:22
Tja ik denk aan maar 1 mogelijkheid, de tijd afwachten en als die tijd later zal komen, dan haar wensen accepteren en haar beste vriend blijven.

Een gevecht met je gevoelens is moeilijk (weet er zat vanaf), maar als het haar wens is, zou je niet het beste vriendje/ de beste vriend zijn om die wens waar te maken. Het wordt alleen lastig als er andere jongens in het spel komen en je jaloers word.

Leer ermee om te gaan en wie weet over een tijdje kan je het weer vragen.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

w

warchief-thrall

#2: 13-11-2007, 11:51
Okeej bedankt voor je advies hey, maar wat bedoel je precies met: maar als het haar wens is, zou je niet het beste vriendje/ de beste vriend zijn om die wens waar te maken? Dat snap ik even niet bedoel je met haar wens dat zij vrienden wil blijven ofzo?

Groetjes Warchief-thrall
  • IP logged

t

totalwar

#3: 13-11-2007, 19:57
Jeps, als zij graag wil dat je beste vrienden met haar wil blijven (en die wens snap ik wel) dan zou ik dat ook doen. Je geeft toch om haar? Dus als je echt om haar geef, probeer dan te geven wat ze graag wil en dat is zo goed mogelijk vrienden te blijven.

Kijk ze vraagt je niet om je gevoelens te verbergen of te negeren, dus je kan op haar verliefd zijn of blijven, probeer het alleen zo in toom te houden dat je normaal vriendschappelijk met haar om kan gaan (en ookal voelt het al aan alsof het niet alleen vriendschappelijk meer is, probeer op hetzelfde niveau te blijven en neit steeds meer te gaan willen).

Waarom ik haar wens snap is dat ze bang is dat, als het waarschijnlijk fout gaat in de relatie ze tergelijk ook een hele goede vriend verliest. Want van vriendje terug naar vriend is een stap die bijna onmogelijk is. Daarom wil ze nu denk ik nog een relatie voorkomen. Maar zoals ik zei, misschien gaat ze er later anders over denken, dus geef het de tijd.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

w

warchief-thrall

#4: 18-11-2007, 12:09
Jaa dat is waar je hebt helemaal gelijk. Ik houd mijn vriendschap met haar gewoon warm en zorg dat het goed blijft. Wie weet wat het later zal worden. Bedankt voor je informatie hey.

Groetjes Warchief-Thrall
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal