Skip to main content

Auteur Topic: BuikSpierTrainingen

M

MisS.DisneyY

BuikSpierTrainingen
OP: 23-11-2007, 19:48
..
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 05-02-2008, 16:59 door MisS.DisneyY »

s

shyguy

Re:BuikSpierTrainingen
#1: 23-11-2007, 23:59
Er bestaat inderdaad een sportverslaving. Het is net zoals roken, als je het echt leuk vindt of denkt dat het je ergens mee helpt, denk je nergens anders meer aan.
Dat zij niet ontbijt e.d. kun je weinig aan doen, maar met dat bewegen kun je haar proberen te laten minderen met buikspiertrainingen door haar bij jou te laten slapen. Als ze dan persé wilt bewegen kun je met haar een rondje fietsen na het eten, dat kan nooit kwaad :)
  • IP logged

r

riwi

#2: 24-11-2007, 15:44
oke niet ontbijten is zoowisoow niet gezond   ;)
en buikspieroefeningen hoeven niet per se slecht voor je te zijn maar als je het te vaak doet is het oowk weer niej gesond want je lichaam moet wel kunnen herstellen . enne er bestaat ckers iets als sportverslaving  ;)
  • IP logged

z

zainno

#3: 27-01-2008, 19:50
hmmmm.....ben ik dan ook sportverslaafd????um...geen zin om te zegge wt ik allemaal aan sport doe dt vraag je me maar zelf mrgoed...die trillebille dinge zijn volgens mij nep en als ze gewoon elke dag 30 situps doet is het ok...EN NORMAAL EET...ik ben zelf een forum gestart onder dik en dun stufff (ze wil volgens mij gewoon dunner worden net als mij....dat had ik ni gezegd)hij staat bovenaan en ik heb hem 2 x gelezen er zit een test bij moet je haar laten doen...je hoeft niet te lezen ofzo gewoon 2 min ;P :P
  • IP logged

t

totalwar

#4: 28-01-2008, 09:52
zoals riwi zegt, let erop dat je je niet te veel belast, want gewone situps zonder ondersteuning voor je nek en rug kan best slecht zijn.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

d

dees77

Re: BuikSpierTrainingen
#5: 13-03-2008, 12:15
Ik doe geen situps maar schuine buikoefeningen
(soort fietsen..Met je handen achter je hoofd en met je bijv.linker elleboog je rechter knie aanraken en dan rechter elleboog linker knie)Ik doe het al een maand en ik  heb een blokkiesbuik!Niet enorm..maar je ziet het wel...Maar ik doe het wel ongeveer 100 tot 300 keer op een dag
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal