Skip to main content

Auteur Topic: n vraag aan de jongens

m

meisjeee

n vraag aan de jongens
OP: 27-11-2007, 17:20
heee :),
vertel ns..

als iemand je leuk vind, wat moet ze dan bij jou doen zodat je haar ook (beetje)leuk gaat vinden (welk onderdeel van flirten) en wat is n echt afknapper?

dikke x
  • IP logged

t

totalwar

Re:n vraag aan de jongens
#1: 27-11-2007, 18:54
Oef dat is een lastige vraag. Tja ik denk dat ze gewoon haarzelf moet zijn en een beetje een goed karakter moet hebben.

Je kan niet iemand verliefd op je maken als je later weer terugverander in jezelf en totaal anders ben. Dus daarom moet je niet anders voordoen dan je ben, verder is flirten altijd wel leuk en dat kan op vele manieren, alle manieren vind ik meestal wel best :p

Wat echt de afknapper is... Tja dat is dan toch wel dingen doen en zeggen en vervolgens iets anders doen. Beloftes kan je maken, maak ze ook als je ze uitvoer :P Verder is het alleen irri als ze bijvoorbeeld met mij zit te flirten en nog geen seconde daarna ook met een andere jonge, dan ben je wat te makkelijk te krijgen :P Geef mij maar een meisje waarvan ik de hart nog beetje bij beetje in de tijd moet veroveren.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

e

eenwieler

#2: 27-11-2007, 23:31
Mijn grootste afknapper: Roken. Dat is echt zo smerig.

Daarnaast is het ook een echte afknapper als ze zichzelf niet is. Dan wordt je verliefd op een persoon die niet bestaat. En is het nog maar de vraag of je ook verliefd kan worden op de echte persoon.

Ferko
  • IP logged

• Meester Lid
  • Man - 31 jr
  • Aangemeld: nov 2007
#3: 28-11-2007, 15:19
bij mij is dat niet lastig :P, ze moet gewoon heel aardig doen enzo, en ze moet er leuk uitzien ;D

afknapper: roken, en dat ze eigenlijk niet op je is, maar doet alsof, om stoer te doen bij vrienden/vriendinnen.
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

t

totalwar

#4: 29-11-2007, 19:19
Oja waar ik ook op afknap is als ze om alles heen gaat draaien en eventueel gaat liegen om de waarheid niet te vertellen. Hoe erg de waarheid ook is, het is beter en komt minder hard aan als je eerst er neit over liegt.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

f

fph

#5: 30-11-2007, 21:09
bij mij gewoon aardig en niet roken
  • IP logged

p

patboy

#6: 29-12-2007, 21:58
ik denk dat n dame gewoon zichzelf moet zijn en dat ze gewoon lekker met dr ogen kan flirten en eerlijk en vooral niet anders doen als er vrienden bij zijn
  • IP logged

N

Nickozzz

#7: 29-12-2007, 22:00
Ze moet me willen leren kennen, want als je me niet kent kan ik behoorlijk bot, onaardig enzovoorts overkomen.
aardig,lief, zorgzaam.
en afknapper: Roken, drugs
  • IP logged

j

just me

#8: 03-01-2008, 12:23
aardig zen gezellig zijn

en nie met penne in men nek prikke da wor nu bij me gedaan eenegetips
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal