Skip to main content

Auteur Topic: dil*oo

d

dik-dik

dil*oo
OP: 30-11-2007, 21:34
dit is whel een hele rare vraag van mij...
maar ik vraag het gewoon,

ik vroeg me af...je bent toch ''ontmaagd''als je voor het eerste keer met een jonge hebt geneuwkt.
en dat gebeurd als die penis in je gaat..
maar,
je kunt toch ook ontmaagd worden door een dildo?
da's toch ook een soort piemel?
en je bent toch ook onmaagd als je die dildo in je doet,
this het zelfde als een penis,,
dit was me vraag..
  • IP logged

T

Tienertje

Re:dil*oo
#1: 01-12-2007, 18:44
lijkt me wel , maar weet niet crekk ;)
  • IP logged

m

magiclover

#2: 01-12-2007, 21:14
wetrenschappelijk gezien ben je dan ontmaagd. maar de mensen vinden dan van niet.

ik ben eerder ontmaagd dan dat ik echte sex had ik rij paard en dan maak je inprencipe de zelde bewegingen dus breekt je maagden vlies dus ben je wetenschappelijk ontmaagd.

Groetje,

Charelle
  • IP logged

r

riwi

#3: 02-12-2007, 20:11
haha ja leuk he paardrijden
i love horses  :-*

kisss  :-* riwi
  • IP logged

V

VanceX93

#4: 03-12-2007, 20:25
Wat Charelle al zei.. je bent technish wel ontmaagd.. maar de meeste mensen hebben het pas over ontmaagd als je echt "sex" hebt gehad..
Trouwe is las ergens dat als je paardrijdt je ook klaar kunt komen.. O.o raar eh? :P
  • IP logged

m

magiclover

#5: 04-12-2007, 17:06
volgens mij zou dat best kunne ja. en vanceX93 ik ben zowie zo ontmaagd.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

t

totalwar

#6: 06-12-2007, 19:52
Tja het ligt er waarschijnlijk aan waar je aan denk tijdens het paardrijden of hoe gevoellig je benedenin bent :P Ik weet dat ik aardig gevoellig ben maar paardrijden is niet voor mij gemaakt, dat is slecht voor mijn toekomst als ik te vaak in draf of galop zou gaan, als je snap wat ik bedoel.

Daarnaast Charelle, dat je paardrij betekend neit dat je ontmaagd ben (wetenschappelijk), er is een mogelijkheid dat je ontmaagd ben als je paardrij doordat er een belasting op je maagdenvlies komt waardoor deze kan scheuren, maar dat betekend niet altijd dat dat ook gebeurd :P

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

m

magiclover

#7: 07-12-2007, 15:08
nee dat is waar steffen maar als een langere tijd paardrijd gebeurt het wel ik rij inmiddels al ongeveer 8 jaar paard en sins 3 jaar bijna elke dag dan kun je er wel vanuitgaan dat het wel is gebeurt.en inderdaad steffen paardrijden is niet echt voor jou wegelegt maar dat betekend niet dat ik jou afentoe op magic dump om mee naar te gaan :P

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

E

Esperanza

#8: 16-12-2007, 20:05
ik vindt beter sex met een jongen want sex met dildo doet wel pijn ;D
  • IP logged

t

totalwar

#9: 18-12-2007, 19:31
Valt wel mee, ligt eraan of je het bij jezelf doe of iemand anders het voor je doe en welke maat je gekocht heb :P

Groeten,

Steffen
  • IP logged

j

just me

#10: 06-01-2008, 18:19
sou goewk kunne weej nie..,,
  • IP logged

f

femke

#11: 13-01-2008, 19:20
maar als die maagdenvlies dan breekt doet dat dan geen pijn ofzo ??? ???

:-* :-* :-* femke
  • IP logged

t

totalwar

#12: 13-01-2008, 21:04
mmm ligt eraan of je maagdenvlies goed opvat of niet, sommige mensen denken namelijk dat het een echte vlies is die vagina afsluit en dan scheurt of breekt, dat is het alleen niet, het maagdenvlies is een verdikking aan de binnenkant (diep) in de vagina, dit kan ook door andere dingen breken dan door penetratie, dus misschien is het al gebroken. Daarnaast als je ervoor zorgt dat je opgewonden genoeg bent, zal je er neit echt last van hebben.

Heel opgewonden zijn en ontspannen zijn, zijn altijd heel belangrijk tijdens sex of verwennen.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

B

Britt.

#13: 15-01-2008, 23:06
dat maagdenvlies is misleidend.
Ik weet niet of ik deze link hier mag plaatsen, maar ik waag het maar erop:

http://www.sexwoordenboek.nl/maagdenvlies.html

Daar staat wat meer over het maagdenvlies.

Kussies Britt.
  • IP logged

t

totalwar

#14: 18-01-2008, 16:50
links over informatie mogen wel geplaatst worden :P zolang et maar niet als reclame behandeld wordt of als een sexsite of wat anders :P

Groeten,

Steffen
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal