Skip to main content

Auteur Topic: waar doen

E

Esperanza

waar doen
OP: 16-12-2007, 23:08
ik heb een vraag waar kan je het beste sex hebben en wie van julie heeft het ergens buiten of gedaan
  • IP logged

V

VanceX93

Re:waar doen
#1: 17-12-2007, 07:40
Nou ik denk gewoon bij een van de 2 thuis, als er niemand thuis is natuurlijk :P
Of als je het niet thuis wilt doen kun je ook en hotel kamertje huren..
Maar dat kost weer geld.
Dus ik denk dat je het gewoon het beste bij een van jullie thuis kunt doen.
In bed ( voor als je dat met je vraag bedoelde :P ) of op de bank ofzo, maar als het jullie eerste keer is zou ik het gewoon in bed doen. ;)
  • IP logged

B

Black-Devil

#2: 17-12-2007, 14:27
In de badkamer met deur dicht ;) Tenminste als je niet wil dat je ouders er achter komen ;D
  • IP logged

m

magiclover

#3: 17-12-2007, 14:34
als je met z'n 2e in de badkamer ben met de deur op slot en je ouders merken dat dan ben je er gloeiend bij dus dat is niet zo slim, ja gewoon bij een van de 2 thuis zo als al is gezegt of hotel ofzo.  of bij een vriend of vriendin thuis (die er van weet) of in een tuinhuisje of in de auto (als 1 vna de 2 een auto heeft) of  buiten in het bos of in een tentje er zijn zat mogelijkheden maar vaak kosten ze wat geld of zijn ze heel gevaarlijk opbetrapping.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

t

totalwar

#4: 18-12-2007, 19:30
Mmmm in andere woorden Charelle heeft ze bijna allemaal geprobeerd en is bij de eerste ook betrapt he sgat :P hahahahahah

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

V

VanceX93

#5: 19-12-2007, 06:43
da's nie aardig om te zeggen steffen..
Maar wel lollig.. xD
was zekers met jou?

Volgens mij ben je dan goed "genaaid" xD
  • IP logged

m

magiclover

#6: 19-12-2007, 10:03
ja het was inderdaad met steffen en toen hadden we nog geen verkering :P maarja was wel fijn om met hem onderde de douche te staan :P

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

t

totalwar

#7: 20-12-2007, 19:45
Ach Charelle en ik hebben niet zoveel geheimen Vance ;) En over wat dingen kan je terugkijken en beter erom lachen dan je ervoor blijven schamen toch ;)

Groeten,

Steffen
  • IP logged

m

magiclover

#8: 21-12-2007, 12:56
klopt achteraf lach ik er wel een beetje om :P en inderdaad geheimen hebben we niet zo veel  ;) :P

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal