Skip to main content

Auteur Topic: hulp nodig

T

TK

hulp nodig
OP: 18-12-2007, 19:58
Hallo, ik heb al enige tijd van een hele erge vorm van hyperventilatie (denken artsen), waarschijnlijk is het er een die ik zelf niet kan beheersen.

De laatste tijd heb ik om de week een aanval, er is al eens een ambulance bijgeweest, al een paar keer op de Eerste hulp gelegen en ook al eens opgenomen geweest in het ziekenhuis.

Mijn ouders gaan de laatste tijd heel raar doen. Elke keer als ik een aanval heb gehad (op school) en ik nog hele erge pijn heb op mijn borst " kan hij niet op school blijven" of "ZET JE ER NOU EENS OVERHEEN JE HEBT NIKS' en dit de hele tijd door.

ik weet niet meer hoe ik tegen mijn ouders hierover moet praten, jullie misschien suggesties?

mvg TK
  • IP logged

t

totalwar

Re:hulp nodig
#1: 18-12-2007, 20:05
Mmmm het kan 2 dingen zijn dat ik denk,

of je ouders denken dat het niks is en dat je je aanstel, of je ouders proberen je aan te praten dat het niks is en hopen dat je daardoor sneller beter wordt.

En of het zal helpen om met je ouders te praten, dat weet ik niet, want sommige zijn heel koppig en geloven dat hun manieren werken, of de dokters hebben gezegt dat dat de beste manier is en daar houden ze zich dan aan.

Maar is er echt geen oplossing, een tijdelijke middel om je ademhaling wat rustiger te krijgen?

Groeten,

Steffen
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal