Mmmm ik den dat je ook nog wel een beetje gehoopt had dat je hem tijdens dat etentje misschien terug kon winnen of niet?
Daarnaast, hij had het eerder moeten zeggen en anders niet met haar om moeten gaan, het klinkt misschien grof, maar als je merk dat je gevoelens krijg voor een ander moet je dat niet verschuilen en van de ene dag op de andere met die andere nemen. Zo grof ben ik niet eens.
Daarnaast je vind dat meisje misschien een perfect plaatje, maar ik zou het niet vinden. Ik merk dat je veel meer om hem geeft dat zij zou kunnen, want als zij om hem gaf, dan zou ze hem niet van je afpakken, omdat hij bij jou ook gelukkig was. Dus daarintegen ben je nog steeds beter dan haar, ookal heeft zij veel goede kanten, soms is dat juist niet leuk in het leven.
Kijk mijn vriendin heeft ook heel wat slechte kanten, die weet ze zelf ook wel (zoals jaloers, snel boos om bepaalde dingen enzovoorts), maar ik zou haar niet willen ruilen voor een meisje dat dat niet heeft, want die dingen maken haar tot haar en maken haar ook interessant en leuk. Dus soms zijn slechte eigenschappe ook goede

Ik hoop dat je een jonge vind die het wel waard is om verkering met je te hebben.
Groetjes,
Steffen
P.S.
Sorry dat ik zo neggi ben over je vriendje, maar ik vind het een slechte smoes wat hij verteld.