Skip to main content

Auteur Topic: onzeker door die jongen.

x

xanoniempj

onzeker door die jongen.
OP: 06-01-2008, 10:49
.
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 06-01-2008, 20:12 door xanoniempj »

m

magiclover

Re:onzeker door die jongen.
#1: 06-01-2008, 10:57
vaak zijn jongens en meisjes heel anders als ze met vriendin zijn. misschien wildde hij neit met jou zoenen omdat er die leeftijds verschil inzit en wilt hij neit aan zijn vrienden laten merken dat hij op een jonger iemand verlieft is (krijgen ze namelijk vaak veel commentaar op).als ik jou was zou ik gewoon met hem blijven praten en het hem gewoon vragen waarom die met vrienden anders is. maar wees niet boos op zijn antwoord en desnoods spreek je nog een keer af.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

x

xanoniempj

#2: 06-01-2008, 11:00
vaak zijn jongens en meisjes heel anders als ze met vriendin zijn. misschien wildde hij neit met jou zoenen omdat er die leeftijds verschil inzit en wilt hij neit aan zijn vrienden laten merken dat hij op een jonger iemand verlieft is (krijgen ze namelijk vaak veel commentaar op).als ik jou was zou ik gewoon met hem blijven praten en het hem gewoon vragen waarom die met vrienden anders is. maar wees niet boos op zijn antwoord en desnoods spreek je nog een keer af.

Groetjes,

Charelle

okee, bedankt voor je reactie, maar die andere jongen wist dat we hadden gezoend. Dus ik denk niet dat het was en die andere jongen had ook met een veel jonger meisje gezoend.
  • IP logged

m

magiclover

#3: 06-01-2008, 11:07
ja dat kan. ik vind het zelt niet fijn om te zoenen als er andere vrienden en vriendinnen bij zijn dat kan namelijk ook een rede zijn. ik vind zoenen gewoon zo heel leuk en ik heb zo iets vna vreemde mogen het best zien en ouders ook maar vrienden heb ik afentoe zo iets van die hoeven mij niet te zien zoenen met mijn vriend. ik ben betrapt door een vriendin toen ik werd ontgroent ze was namelijk even ergens achter maar ze was gaan rennen omdat ze dat persee wouw zien.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

x

xanoniempj

#4: 06-01-2008, 11:09
jaa dat zou idd wel kunnen, maar hij knuffelde ook niet ofzo en die andere 2 wel. Ik snap der gwn echt niks van.. In de middag zat hij de hele tijd aan me en alles.
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 06-01-2008, 11:09 door xanoniempj »

m

magiclover

#5: 06-01-2008, 11:14
vraag het aan hem dat is het beste en zeg er bij dat je een eerlijk antwoordt wilt maar word neit boos al het antwoord je niet zint. laat het hem ook uitleggen waarom dat zijn antwoordt is zo voel jij je wat beter en weet je waar je aan toe bent

Groetjes,

Charelle

PS: je mag je trouwens toevoegen als je wil staat in mijn profiel (op mijn naam klikken)
  • IP logged

x

xanoniempj

#6: 06-01-2008, 11:16
okeee, dankjewel. Je bedoelt je toevoegen om er gwn over te praten enzo ?
  • IP logged

m

magiclover

#7: 06-01-2008, 11:21
jaaa zkr
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal