Skip to main content

Auteur Topic: Bang

B

Boyyii

Bang
OP: 06-01-2008, 12:03
Op het moment , ben ik zeer bang en voel ik me leeg in mijn lichaam. Ik krijg geen hap door m,n keel. Als je wilt weten waarom moet je even bij jongens met vragen over sex > dan het onderwerp HELP kijken.
Weet iemand iets wat ik er tegen kan doen? tegen het bange en lege gevoel?
  • IP logged

r

roosje

Re:Bang
#1: 06-01-2008, 15:04
als ik bang ben
ga ik naar mn kamer en pak een knuffeltje :P
klinkt kinderachtig maar bij mij helpt het :D
of kga naar vriende en praat erover

succes
 :-*
  • IP logged

• Meester Lid
  • Man - 31 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re:Bang
#2: 07-01-2008, 14:48
je moet jezelf overtuigen dat dat gene waar je bang voor bent niet gaat gebeuren (ik heb je verhaal gelezen) en als het gebeurt en je ouders zien het dan weten ze nog steeds niet wie het is, en bij mij thuis hebben mijn ouders een laptop die altijd als hun thuis zijn aan staat, dus misschien kun je tussendoor (als je zeker weet dat diegene het gaat sturen) kijken of er een mailtje is en dan verwijder je hem.

maar je moet gewoon jezelf overtuigen dat er eigenlijk niks kan gebeuren ;), dan gaat het vanzelf wel voorbij, en na een lange tijd ben je het toch wel weer vergeten.

ik was bijvoorbeeld vroeger bang voor de clip van robbie williams, rock dj, omdat hij van normaal tot skelet werd enzo, en daar kreeg ik nachtmerries van. maar een half jaar later was ik t alwer vergeten ;D

dus succes verder,

Groetjes,
Lekkerding
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal