Skip to main content

Auteur Topic: tijdens het klaarkomen

H

Horse-Lover

tijdens het klaarkomen
OP: 26-01-2008, 15:40
Als ik mezelf vinger en ik kom klaar, dan voelt het zegmaar niet compleet, het is wel lekker maar net of er iets mist ofzo.
'Weet iemand hoe dat komt?
  • IP logged

B

Britt.

Re:tijdens het klaarkomen
#1: 26-01-2008, 16:36
weet je wel zeker dat je dan ook echt klaar komt?
Als er een orgasme aan komt, begin je meestal te hijgen, je ademhaling word sneller, je krijgt het warm, en soms kreun je ook. Als je bent gekomen, komt er ook meestal wat vocht vrij.

Let daar eens op, om zeker te weten dat je echter wel klaargekomen bent. Soms lijkt een prikkel gevoel ook op een orgasme, ga daarom nog even door met bevredigen.

:-* :-* Britt.
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 14-03-2008, 13:21 door Britt. »

• Meester Lid
  • Man - 31 jr
  • Aangemeld: nov 2007
#2: 26-01-2008, 16:48
bij jongens is het ook wat makkelijker tenminste je weet in ieder geval wel wanneer je een orgasme hebt, dan heb je een lozing enzo, bij meisjes heb je kans dat er vocht eruit komt maar das ook niet altijd...

groeten,
Lekkerding
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

t

totalwar

#3: 28-01-2008, 10:13
Tja ik denk dat het net als britt zegt is. Ik denk dat je zover komt totdat je bijna klaar komt, maar dan net stop. Dus probeer de volgende keer iets verder door te gaan je merkt zelf wel heel goed als je klaar kom.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

H

Horse-Lover

#4: 29-01-2008, 18:25
Maar ik weet eigenlijk zeker dat ik wel klaarkom, maar het is ook wel heel lekker enzo maar gewoon net of het niet genoeg is.
  • IP logged

t

totalwar

#5: 29-01-2008, 22:04
Heb je dat een seconde na je klaarkomen of na een tijdje?

Groeten,

Steffen
  • IP logged

H

Horse-Lover

Re: tijdens het klaarkomen
#6: 02-02-2008, 08:11
Na heel even , ik kom zegmaar klaar en dan daarna komt dat gevoel dus meer een seconde
  • IP logged

t

totalwar

#7: 02-02-2008, 12:15
Denk dat je dan niet goed genoeg klaar komt, want meestal als je best heftig klaarkomt duurd het langer dan een seconde en heb je tijdelijk geen gedachten over iets (je hoofd moet zich soortvan herstarten na het klaarkomen). Misschien moet je toch wat meer experimenteren of er een manier is wat lekkerder is, of dat het fijn is als je klaar komt, al je nog eve doorgaat.

Groeten,
Steffen

P.S.
Het kan ook zijn dat je het zo vaak gedaan heb, dat je lichaam het gewoontjes vind worden. Dan is hij niet overdreven meer bevredigd als je klaarkomt. Dat kan je niet echt makkelijk oplossen, je kan dat oplossen door expres een tijd niks te doen en dan in 1 keer wel weer, dan zal het veel beter aanvoelen.
  • IP logged

H

Horse-Lover

#8: 02-02-2008, 14:35
Ok dank je
  • IP logged

t

totalwar

#9: 02-02-2008, 14:47
Graag gedaan ;)