Skip to main content

Auteur Topic: Littekken op knie

H

Hip_kiwi_Hip

Littekken op knie
OP: 02-02-2008, 16:48
nou ik heb een hel vervelende Litteken op mijn knie in de zomer loop ik vaak in een mini rok alleen ik wordt ermee gepest  :-[
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 03-02-2008, 17:38 door Hip_kiwi_Hip »

t

totalwar

Re: Littekken op knie
#1: 02-02-2008, 18:19
Je zou het een beetje kunnen verbergen met make-up, maar ik denk niet dat er veel aan te doen is. Misschien wat zalfjes om je huid daar te voeden (van nivea enzo), misschien zal dat helpen, maar dat is maar een gokje.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

f

fishguy

#2: 02-02-2008, 19:07
je moet litteken creme gebruiken, t is wel duur maar t laat het litteken wel grotendeels wegtrekken.
ik heb t een tijdje gedaan maar ik vond t litteken te vet om weg te laten gaan:P
  • IP logged

r

roosje

#3: 02-02-2008, 21:17
nou ik heb ook een litteke op mn knie.
je moet zo'n middeltje er tege gebruike ga maar eens naar de apotheek.
en dan gaat het vanzelf weg.
hoe ben je eraan gekome??
  • IP logged

r

riwi

#4: 03-02-2008, 13:38
litteken creme gebuiken kan helpen maar je blijft meestal het litteken wel zien. en verder je bent heus niet de enige die een litteken op zijn of haar knie heeft hoor ( ik heb er namelijk ook 1 ) [glow=bleu2,300][/glow]
  • IP logged

f

fishguy

#5: 03-02-2008, 14:59
idd, ik denk bijna iedereen wel een litteken op z'n knie heeft, omdat iedereen wel is een xtje op ze knieen valt
  • IP logged

D

Dom blondje

#6: 10-02-2008, 20:00
Ik heb ook een litteken nog nooit heeft iemand mij er mee lastig gevallen, zelfs niet gevraagt wat ik had gedaan dat het zo geworden is
Hoe heet zo'n ding om aan te trekken onder een rok, hmm ben de naam kwijt, stomme actie
ik heb vaak gewoon broeken aan vind ik fijner zitten  :)
  • IP logged

r

riwi

#7: 11-02-2008, 15:02
legging panty maillot ( een van die dingen msgien )
  • IP logged

F

Feeej

#8: 10-03-2008, 13:03
Hey,

Ik heb ook een litteken op mijn knie, en dat is uit zichzelf vrijwel weggetrokken. Ik weet niet hoe lang jij dat litteken al hebt? Misschien gaat het ook wel uit zichzelf weer (een beetje) weg! En anders misschien gewoon proberen je niet zoveel van die mensen aan te trekken, niemand is tenslotte perfect  ;)

Eva
  • IP logged

D

Dom blondje

#9: 18-03-2008, 14:28
haha sommige littekens gaan nauw eenmaal niet weg eh  :-X
maar wrm pesten ze je ermee?
het heef totaal geen nut
Bij mij reageert iedereen er normaal op en als ze er naar vragen zeg ik wat der is gebeurd en lachen ze me zkr niet uit, want zo leuk was dat nauw nie  :-\
  • IP logged

n

nickozzz

#10: 18-03-2008, 14:44
ik heb een paar dikke littekens... maar daar maakt niemand lacht niemand me om uit...
behalve als ik vertel wat er gebeurde bij 't litteken op me hand dat lijkt op een W xD

ik snap er echt vrij weinig van dat mensen je uitlachen om littekens
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal