Skip to main content

Auteur Topic: uit/aan

-

--LIEF--

uit/aan
OP: 31-01-2007, 12:38
ik heb de laatste tijd best wel veel ruzie met me vriendje gehad
ik vind dat echt erg ik wil het aan de ene kant uitmaken maar aan de andere kant niet omdat ik echt een super leuke tijd met hem heb gehad wat moet ik doen? als ik er met hem probeer te praten krijgen we ruzie
  • IP logged

t

totalwar

Re:uit/aan
#1: 01-02-2007, 08:19
Tja ik vraag me af. Is het echt een ruzie of een discussie. Een discussie is als je het met elkaar niet eens ben en een andere mening heb. Een ruzie is problemen van iets maken, waar helemaal geen problemen zijn.

Maar je moet echt zelf die keuze maken. Ik heb zelf vaak discussies in me relatie, maar dat is meestal om me mening te laten weten en soms heb ik ook ruzie (naja soms best vaak...), maar het gaat erom dat je uiteindelijk elkaar begrijp en het wel uitgepraat heb, anders heeft het weinig nut...

Ik kan je zeggen om het tijd te geven en met hem erover te praten. Maar als hij boos word, dat is niet altijd het probleem, zolang je zelf ook maar neit boos word. Blijf rustig en denk na over je antwoorden en maak alles duidelijk, zonder te schelden, schreeuwen of boosdoenerij. Dat zal alles een stuk makkelijker maken en kom je ook sirrieuzer over.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

J

Jenny

Re:uit/aan
#2: 16-03-2007, 19:48
Hey,

Wat ik zou doen, erover praten met hem. Als het echt ruzie is en je wilt hem niet kwijt, moet je er echt over praten met hem. Maar je moet het niet opkroppen!

gr. Jenny
  • IP logged

I

Ilse

Re:uit/aan
#3: 21-03-2007, 16:59
Hoi,

Praten praten en nog eens praten. Tot jullie samen tot een beslissing komen.

Grtz Ilse
  • IP logged

k

kotke33

Re:uit/aan
#4: 09-04-2007, 19:32
meschien moet en jullie ff rustun
  • IP logged

m

magiclover

Re:uit/aan
#5: 13-05-2007, 13:53
ik denk inderdaad dat praen de beste op lossing is
  • IP logged

R

Rulie

Re:uit/aan
#6: 22-07-2007, 09:59
Ik heb het zelfde probleem en ik ben dus daar achter ook nog wel verliefd op een andere jongen :-[ maar ik ga even met hem praten en wil denk ik een tijdje rusten dat ik het beste en ik denk ook voor jou en laat al je problemen even achter

Ga leuke dingen doen met je vriedinnen en ga het vooral niet opkroppen dat is nergens goed voor
  • IP logged

v

vakantie-liefde

Re:uit/aan
#7: 02-08-2007, 10:25
tja, een knipperlicht verkering is niet leuk.
je zei dat je het uit wou maken maar je vind hem nog TE leuk!
ik denk dat je het beste met hem kan gaann praten,
doe dat dan op een rustig plekje zodat jullie elkaars aandacht erbij houden.
als hij iets verteld moet jij je aandacht er ook goed bij houden!
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal