ligt eraan welk soort gras
enne ik vind het wel dat meisjes op bepaalde vlakken wat makkelijker zijn en het wat makkelijker hebben dan jongens
maarja dat komt omdat ik makkelijker mijn nadelen zien dan meisjes die zien.
Groetjes,
Steffen
Oke, hier ben ik altijd zo nieuwschierig naar geweest. Jongens denken altijd dat het makkelijker is om een meisje te zijn, en veel meiden denken juist dat het zo veel makkelijker is om een jongen te zijn.
Ik kan hier voor misschien heel domme redenen hebben, maar ik denk dat het makkelijker is om een jongen te zijn, omdat meisjes:
-ongesteld worden dat veel pijn kan geven, elke maand opnieuw
-met de eerste keer sex, meestal pijn ervaren.
-Als je sex hebt gehad, wel met condoom maar als je niet aan de pil bent dat je altijd in de stress zit als je een aantal dagen overtijd bent.
-Er meer heerst dat je mooi bent als je heel slank bent. (Ik weet niet of dit klopt, maar ik krijg altijd het idee dat het niet zo erg speelt bij jongens)
-Meisjes komen meestal eerder in de puberteit dan jongens, waardoor je veel niet snapt en denkt dat niemand je snapt. Vooral jongens omdat die vaak nog zo 'kinderachtig' zijn in je ogen.
-Soms door je menstruatie je dingen heel gevoelig kunt opvatten. Dus heel makkelijk van stemming kunt wisselen.
-Mensen kijken jongens niet raar aan als ze een scheet of boer laten, maar meisjes krijgen het de rest van het jaar te horen.
-En dan het ultimatum, een jongen kan als hij moet plassen gewoon een boom zoeken en als meisje gaat het toch net even wat lastiger.
Oke, veel van deze dingen zullen bij de meeste van jullie ongelovelijk dom klinken, maar wordt niet meteen boos op me... Ik wil graag horen van anderen dan wat jij voordelen vind van een meisje zijn, of nadelen vind er van. Of natuurlijk voor of nadelen van een jongen zijn.
en DeePack, dat jij meisjes goed kunt begrijpen is een gave, daar moet je gebruik van maken. Veel meisjes zullen het erg waarderen als je ze begrijpt!