Skip to main content

Auteur Topic: meisjes

D

DeePack

meisjes
OP: 05-03-2008, 19:55
hoe kan het dat jongens, ik bijvoorbeeld, meisjes beter snappen en soms liever een meisje willen zijn, ik vind mezelf nogal vaag als ik dit overlees maar het is wel zo ??? ???
  • IP logged

t

totalwar

Re: meisjes
#1: 05-03-2008, 22:10
Tja waarom dat zo is weet ik niet, misschien kan je je wat beter voorstellen hoe het is om in hun schoenen te staan en denk je dat als je er zelf in zou staan het beter kan doen of beter kan helpen of dat je dat dan prettiger vind.

Daarnaast heb ik daar geen last van. Ik kan me heel goed voorstellen hoe een meisje denkt en hoe en waarom ze op bepaalde manieren reageren, maarja ik kan dit ook aardig bij jongens. Maar toch bij meisjes is het makkelijker. Daarnaast heb ik niet dat ik een meisje wil zijn, het probleem dat ik heb is dat ik elk meisje zou willen beschermen of willen laten zien hoe het moet of hoe het beter is, dit is een goede en een hele slechte kant. Want op die manier hecht ik me teveel aan een meisje en krijg ik gevoelens die bijna gelijk staan aan verliefdheid. Terwijl het meestal alleen interesse is.

Natuurlijk zijn er bij mij (omdat ik ouder ben dan de meeste hier) ook wat andere factoren die dwars zitten, maar daar kan ik aardig mee om gaan.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

f

fishguy

#2: 06-03-2008, 07:24
miss ben je wel homo
  • IP logged

E

Elize

#3: 06-03-2008, 14:27
Ten eerste, je hoeft geen homo te zijn als je als jongen er wel eens aan denkt dat je liever een meisje wilt zijn..

Verder, ik ben een meisje en ik heb tot dat ik een jaar of 15 was eigenlijk altijd een jongen willen zijn... Ik was sinds kleins af aan altijd met jongens met sporten en de meeste vrienden die ik had waren eigenlijk jongens.. en ik werd vaak ook gewoon als een van de jongens beschouwd... ik wilde altijd zo veel liever een jongen zijn omdat het me zo veel makkelijker leek..

Nu een aantal jaar later ben ik er wel gewoon trots op dat ik een meisje ben, en denk ik niet zo vaak meer van was ik maar een jongen.. Ik denk dat je er wel overheen komt.. En het gras is niet altijd groener aan de andere kant ;)
  • IP logged

f

fishguy

#4: 06-03-2008, 14:52
behalve als t kunstgras is
  • IP logged

r

roosje

#5: 06-03-2008, 15:21
het is een gave om te zien wat meisje denke enzo.
mss lijkt het je leuker om een meisje te zien .
omdat je het moeilijk vind om een jonge te zn :P
maar een tip.: een meisje zn is niet altijd leuk.

@ nickozzz tis een spreekwoord als je het ng nie door had
  • IP logged

f

fishguy

#6: 06-03-2008, 15:43
duh.......
ik lees dan wel niet veel, ik ga dan niet naar school.
maar ik weet wel dat t een spreekwoord is
  • IP logged

r

roosje

#7: 06-03-2008, 16:08
dus dan weet je ook wat ze bedoeld
  • IP logged

f

fishguy

#8: 06-03-2008, 16:35
ja, alleen kunstgras is meestal groener dan normaal gras
  • IP logged

t

totalwar

#9: 06-03-2008, 17:03
ligt eraan welk soort gras ;) enne ik vind het wel dat meisjes op bepaalde vlakken wat makkelijker zijn en het wat makkelijker hebben dan jongens ;) maarja dat komt omdat ik makkelijker mijn nadelen zien dan meisjes die zien.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

D

DeePack

#10: 12-03-2008, 20:29
oke, ik denk dat ik het snap :)
  • IP logged

r

roosje

#11: 13-03-2008, 18:04
tjah  :D
  • IP logged

E

Elize

#12: 13-03-2008, 18:35
ligt eraan welk soort gras ;) enne ik vind het wel dat meisjes op bepaalde vlakken wat makkelijker zijn en het wat makkelijker hebben dan jongens ;) maarja dat komt omdat ik makkelijker mijn nadelen zien dan meisjes die zien.

Groetjes,

Steffen

Oke, hier ben ik altijd zo nieuwschierig naar geweest. Jongens denken altijd dat het makkelijker is om een meisje te zijn, en veel meiden denken juist dat het zo veel makkelijker is om een jongen te zijn.
Ik kan hier voor misschien heel domme redenen hebben, maar ik denk dat het makkelijker is om een jongen te zijn, omdat meisjes:
-ongesteld worden dat veel pijn kan geven, elke maand opnieuw
-met de eerste keer sex, meestal pijn ervaren.
-Als je sex hebt gehad, wel met condoom maar als je niet aan de pil bent dat je altijd in de stress zit als je een aantal dagen overtijd bent.
-Er meer heerst dat je mooi bent als je heel slank bent. (Ik weet niet of dit klopt, maar ik krijg altijd het idee dat het niet zo erg speelt bij jongens)
-Meisjes komen meestal eerder in de puberteit dan jongens, waardoor je veel niet snapt en denkt dat niemand je snapt. Vooral jongens omdat die vaak nog zo 'kinderachtig'  zijn in je ogen.
-Soms door je menstruatie je dingen heel gevoelig kunt opvatten. Dus heel makkelijk van stemming kunt wisselen.
-Mensen kijken jongens niet raar aan als ze een scheet of boer laten, maar meisjes krijgen het de rest van het jaar te horen.
-En dan het ultimatum, een jongen kan als hij moet plassen gewoon een boom zoeken en als meisje gaat het toch net even wat lastiger.

Oke, veel van deze dingen zullen bij de meeste van jullie ongelovelijk dom klinken, maar wordt niet meteen boos op me... Ik wil graag horen van anderen dan wat jij voordelen vind van een meisje zijn, of nadelen vind er van. Of natuurlijk voor of nadelen van een jongen zijn.

en DeePack, dat jij meisjes goed kunt begrijpen is een gave, daar moet je gebruik van maken. Veel meisjes zullen het erg waarderen als je ze begrijpt!
  • IP logged

r

roosje

#13: 13-03-2008, 18:38
ik bn het supeerrrrr met je eens ;D
  • IP logged

n

nickozzz

#14: 13-03-2008, 19:48
hier kunnen wij weinig tegen op brengen...
ik denk idd dat het makkelijker is een jongen te zijn.
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal