Skip to main content

Auteur Topic: Ik heb een klein probleem..

b

beyourself

Ik heb een klein probleem..
OP: 26-03-2008, 12:43
Heey,

Ik zit met een probleem.

Ik ben zelf een zeer onzekere jongen. Ik heb nu iets meer dan een half jaar verkering met een meisje. Maar ik heb sinds een maand of 3 eigenlijk helemaal niet meer 100% vertrouwen in haar. En de laatste tijd begin ik haar ook wat minder leuk te vinden, ze is aan het veranderen naar een persoon waar ik gewoon geen relatie mee kan hebben. Iederee keer doet ze maar half naar me, en als k haar wil steunen of helpen met iets, doet ze het maar af als iets wat ze zelf ook wel op kan lossen.
Maar aan de andere kant, ik wil haar helemaal niet kwijt, ik houd echt van haar, maar ik durf haar gewoon niet te zeggen wat ik de laatste tijd voel. En aangezien ze niet al te dicht bij me woont zie ik haar ook verschrikkelijk weinig, dus kan ik het haar niet onder 4 ogen zeggen wat ik voel.

Wat moet ik doen?
  • IP logged

x

x_strawberry_x

Re: Ik heb een klein probleem..
#1: 26-03-2008, 14:05
probeer gewoon met haar te praten vraag bijv. hoeso ze de laaste tijd zo doet en veranderd is mischien verteld ze je het wel
  • IP logged

n

nickozzz

#2: 26-03-2008, 14:38
als je voelt dat t niet meer gaat is t t beste om t uit temake
  • IP logged

t

totalwar

#3: 26-03-2008, 15:03
Het beste in mijn ogen is, een keer afspreken en het bespreken met haar. Zulke dingen zijn een lastig onderwerp, maar moeten af en toe van pas komen in een relatie, het is beter dat je er mee om leert gaan.

Daarnaast, als je al een half jaar heb, dan zou je de veranderingen meestal niet zo erg vinden omdat je ze geleidelijk meemaak. Of er moet in de omgeving iets zijn veranderd waardoor 1 van jullie 2 anders gaat gedragen (andere jonge, ander meisje, ruzie enzovoorts kan de aanleiding zijn). Dus probeer goed na te denken en probeer het probleem eerst te vinden en kijk eerst of je zelf geen probleem aan het veroorzaken ben waardoor ze misschien zo reageerd.

Lange afstand relatie is wat dat betreft ook de moeilijkste relatie die er is, je moet er veel zelfvertrouwen en vertrouwen voor hebben. Als je dat niet heb, mote je het of krijgen of niet aan beginnen.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

t

this is me

#4: 09-04-2008, 19:58
ik zou denk ik ook gaan praten net zoals de rest zegt  :P,
 en als je dat moeilijk vind kun je haar misschien opbellenik zou het in ieder geval niet via msn of zo doen dan weet je in ieder geval meer zeker dat ze het echt meent wat ze zegt of zo  hoe moet ik dat zeggen.....

groetjes nina
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal