Skip to main content

Poll

Totaal aantal stemmen: 0

Auteur Topic: what's the point of love..?

M

MagicVampire

what's the point of love..?
OP: 22-04-2008, 18:54
Ik had anderhalf jaar geen realatie meer na wat mislukte realaties.. Toen ging ik naar een nieuwe school en kreeg daar verkering wat 4 maanden en 2 dagen duurde. Hij deed opeens heel lullige tegen me en sinds het uit is, is er geen dag voorbij gegaan dat ik niet gehuild heb. Het lijkt overdreven, Maar het is wel zo.
Het heeft mijn geloof in egte liefde nu egt aangetast en mijn hele leven is naar de knoppen simpelweg omdat ik niet sterk genoeg ben hem uit mn hooft te zetten. Ik weet niet meer wat te doen!!:( Zelfs met leuke dingen doen berijk ik nix.

kizzes
  • IP logged

n

nickozzz

Re: what's the point of love..?
#1: 22-04-2008, 19:17
hoe oud ben je?
  • IP logged

E

Elize

#2: 23-04-2008, 15:01
Ja, inderdaad.. hoe oud ben je eigenlijk?
En.. probeer andere dingen te doen dat je afleiding hebt..
  • IP logged

r

riwi

#3: 23-04-2008, 16:57
ach joh hoe oud ben je
als je ng niet te oud bent kom je de ljiefde van je leven  echt ng wel tegen
  • IP logged

n

nickozzz

#4: 23-04-2008, 20:41
waarschijnlijk ben je tussen 14 en 16.
trek je niet teveel aan van een mislukte 'relatie' je bent ws nog heel jong en je krijgt ooit wel is de liefde die je verdient..
als iedere tiener inging zitten over een kapot gegane 'relatie' dan was iedere tiener depressief..

dus: gewoon lekker vergeten en vooral niet teveel zorgen maken over later... is helemaal nergens voor nodig
  • IP logged

r

riwi

#5: 24-04-2008, 14:55
nouww.. dan zou mijn hele leven een depressie zijn xd maar ik heb zo mijn lichtpuntjes en ik ben meestal niet meer dan een week echt depri
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal