Skip to main content

Auteur Topic: Jaloers

S

Suusjex

Jaloers
OP: 07-05-2008, 01:46
Ik heb veel gelezen hier maar nog niks gevonden over jaloers zijn.
Ik heb het namelijk heel extreem en vooral met me vriendje.
Ik lig er nu zelfs wakker van:-\.
Als hij naar een feestje gaat ben ik bang dat die vreemd gaat enzo.
Ik wil gewoon alles weten wat hij doet en dat is echt heel erg irritant voor hem en voor mezelf.
Ik wil hier ook heel erg graag af maar weet niet hoe en wat i kan doen.
Want ik denk als het zo door gaat ik me vriend kwijt raak en dat wil ik natuurlijk niet!
Plzz help me :'( :'(
  • IP logged

n

nickozzz

Re: Jaloers
#1: 07-05-2008, 09:36
ik zou oppassen want als je te erg jaloers gaat worden ga je hem misschien in de weg zitten en heeft ie ooit is genoeg van je
  • IP logged

r

roosje

#2: 07-05-2008, 11:58
da hebt ik ook wel ;)
maar je moet hem leren vertrouwen...
als hij vn je houdt .
doet hij dat nie :D
  • IP logged

S

Suusjex

#3: 07-05-2008, 14:24
Ik probeer hem ook te vertrouwen maar het  is echt heel moeilijk ook om wat ik in mijn vorige relatie heb mee gemaakt.
Ik heb het hem ook vertelt en hij snapt het ook wel maar toch blijft het irritant dat ik echt alles wil weten.
Ik weet echt niet wat ik kan doen.

alvast bedankt
  • IP logged

E

Elize

#4: 07-05-2008, 15:45
Ik kan soms ook best jaloers zijn in de zin van dat ik vaak wil weten wat er gebeurt enzo.. Eigenlijk heeft het totaal geen zin, want als er iets is dat iemand niet tegen je wilt zeggen vertellen ze het niet, of veranderen ze het verhaal... Maar hoe je er precies vanaf komt.. ik weet het niet... probeer er van te voren over te praten, en dan als hij terug is (of jij) er niet over hebben... misschien werkt dat?

Succes
  • IP logged

m

magiclover

#5: 08-05-2008, 12:40
je meot elkaar vertrouwen. en probeer die jaloersheid te oderdrukken of klier er met elkaar over. dat doe ik met mijn vriend ik ben opzich best wel snel jaloers, maar we klieren er met elkaar over als we samen door de stad lopen dan kijken we alle 2 om ons heen en klieren we elkaar een beetje of iets dergelijks.
  • IP logged

t

totalwar

#6: 25-08-2008, 20:40
Geloof me je bent de enigste niet ;) Ik ben een vreselijk vriendje wat betreft jaloers zijn en zich zorgen maken, gelukkig kan ik het altijd aardig goed verbergen als dat nodig is :P

Groeten,

Steffen
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal