Skip to main content

Auteur Topic: Hoe lang en zwaar ben jij? (+Leeftijd)

• Meester Lid
  • niets is zo veranderlijk als een mens.
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: jun 2009
ik ben ongeveer ook 1.65m en weeg 48 (woog toen 50 en was zelfs nog kleiner! is weer tijdje geleden); alhoewel ik wel vind dat ik te dikke benen heb ; heb k wel weer een platte buik dus das best wel raar .
ehm. voor de rest zeiden ze bij de ggd dat ik een goed gewicht had, dus danz ou 1.65 en 45 kg ook wel goed zijn toch  :)
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 04-08-2009, 21:55 door liseee- »

v

verkauft

da bedoelk ;)
  • IP logged

D

Denise12

ik ben 1.67 en weeg 48 kilo  :-\
  • IP logged

M

Mariekiee

bijna 14,
167 cm,
54 kg,
bmi:19,36
  • IP logged

R

Roarax

1.88

80 kilo

17 jaar (jongen  ;D)

22.87 BMI

perfecte BMI is volgens media ''21.8 voor mannan''
''21.3 voor vrouwen''

Ben redelijk gespierd, dus cewl  ;)
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 15-09-2009, 13:35 door Roarax »

a

anneke_X

kben 14 en 9 maand
1 m 57 en ik weeg 56 kg
en daar ben ik blij om
want ik heb lang bijna 80 kg gewogen
het kan mij en mn vriend niet schelen
dat ik wat vet heb !
  • IP logged

m

meisje

1,60
45 kilo
ik ben 14 jaar en 5 maanden oud
  • IP logged

a

anneke_X

1,60
45 kilo

gij weegt te weinig ge moe tusse de 50 en 55 wege  :-\
  • IP logged

v

verkauft

als je jong bent maakt dat minder uit
grtz
  • IP logged

G

Gást.

meisje.
1.69-
54 kilo.
& bmi = 18.9

<3
  • IP logged

M

Moozz

Ik ben 13 jaar en 2 maanden. 1.62 en 40 kilo, maar ik weet dat ik licht ben.
  • IP logged

i

iris117

ik ben 1.70, 49 kg en 12 jaar en 6 maanden. En ja, ik weet het, ik ben te licht, maar dat komt omdat ik anorexia heb gehad. Ik probeer er nu bovenop te komen. Maar echt, zoals de jongens al zeiden, meiden mogen ook best een vet laagje hebben, ik bedoel, wij hebben nou eenmaal veel rondingen. en jongens vinden die juist mooi. Heb je ooit een jongen gezien die een dun klein kontje lekker vind? volgens mij niet:P alleen dikke konten vinden ze lekker. En je borsten zijn ook vet, en jongens vinden kleinen borsten meestal niet zo aantrekkelijk. Maar echt mensen, begin nooit met anorexia... je weet niet wat je jezelf aandoet. Ik heb mijn lesje wel geleerd. En willen ze me niet zien, dan kijken ze maar de andere kant op :D

xxxx

ik
  • IP logged

t

totalwar

Laatste ben ik niet helemaal mee eens over borsten. Ik val eerder op kleinere stevige borsten dan op grote borsten. Ligt vooral aan het uiterlijk van het meisje, maar meestal cup a tot c. hoger val ik niet zo snel op, behalve als het weer goed bij het uiterlijk staat.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

C

Ciela

ik ben 1.70, 49 kg en 12 jaar en 6 maanden. En ja, ik weet het, ik ben te licht, maar dat komt omdat ik anorexia heb gehad. Ik probeer er nu bovenop te komen. Maar echt, zoals de jongens al zeiden, meiden mogen ook best een vet laagje hebben, ik bedoel, wij hebben nou eenmaal veel rondingen. en jongens vinden die juist mooi. Heb je ooit een jongen gezien die een dun klein kontje lekker vind? volgens mij niet:P alleen dikke konten vinden ze lekker. En je borsten zijn ook vet, en jongens vinden kleinen borsten meestal niet zo aantrekkelijk. Maar echt mensen, begin nooit met anorexia... je weet niet wat je jezelf aandoet. Ik heb mijn lesje wel geleerd. En willen ze me niet zien, dan kijken ze maar de andere kant op :D

xxxx

ik

Ik zie jouw richting al! Maar helaas, niet alle jongens zijn zo.

Ik ben,  16
168 cm
en 58 kg,  
Ik geloof niet dat dit echt dik is, maar ik ben al sowieso aan het lijnen, om dikte voorkomen maar het is niet zo extreem als bij Iris.
  • IP logged

m

meisje

Citaat van: meisje op September 23, 2009, 07:47:02
1,60
45 kilo

gij weegt te weinig ge moe tusse de 50 en 55 wege

dat weet ik.
maar ik kom niet aan hoeveel en wat ik ook eet.

• IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal