Skip to main content

Auteur Topic: wat moet ik doeen??!:'( ik weet het niet aub help

l

lottedepotte

hallo ik ben een meisje van 13 jaar
ik heb nu een halfjaar verkering met een jongen
hij is heel lief voor me enzo en hij is ook niet lelijk.
maar ik heb het idee dat 'het' geveol een beetje weggaat bij mij.. dus eigenlijk wil ik het uitmaken.
maar aan de andere kant.. hij is altijd zo lief voor mij, en zijn ouders ook. en nu is zijn zus ook nog eens mijn allebeste vriendin! die heel veel van haar broer houd, dus ik ben bang dat als ik het uitmaak zij boos word
:( en hij zegt altijd tegen mij: ik wil voor altijd bij je blijven, en ik laat je nooit gaan. en als ik het zou uitmaken.. dat durf ik echt niet:( en zeker niet in het echt. en hij heeft het altijd overr dat weer iemand een mietje is omdat die gene het op msn heeft uitgemaakt ofzo. nik weet echt niet wat ik moet doen.
moet ik het uitmaken? maar ik wil hem geen pijn doen & hij denkt dat het heel goed gaat met onze verkering enzo het zal echt heel onverwachts voor hem komen :-[ en ik ben bang dat ik dan ruzie krijg met me beste vriendin,, of dat ze ouders me dan niet meer aardig vinden ofzo:( ik weet egt niet wat ik moet doen.. uitmaken? of aanlaten? :'( plz help me want ik weet t echt niej meer :-[
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 16-06-2008, 19:24 door magiclover »

n

nickozzz

miss kwets je em wel veel meer door voor de schijn te doen.
dus ik zou t gewoon uitmaken
  • IP logged

m

magiclover

je kunt er een eker met hem over praten misschien kunne jullie er met z'n 2e iets aan doen waardoor je weer van hem gaat houden
  • IP logged

l

lajosthemaster

Zeg gewoon dat je het wilt uitmaken en dat je hem nog wel gewoon aardig vind enzo ;)
  • IP logged

r

roosje

kzou zoals magiclover zegt ::
Er met hem eens over prate.
Dat kn veel aan het licht brenge.
Maar doe het rustig .
Hoe oud is di jongen ?
  • IP logged

l

lottedepotte

hij is 13 net als ik

bedankt allemaal trouwens;)
ik zal kijken maar ik weet echt niet of ik t durf:$
  • IP logged

r

roosje

Gewoon doen ,
anders blijf je me di twijfels zitte ;)
  • IP logged

D

Dom blondje

Als ze een echte goeie vriendin is kan dit die vriendschap niet breken.
Umh jah als je het uitmaakt doe het dan niet via msn of via mob. Dat is ook wel laf en je komt hem toch nog wel een keer tegen..-.-'
Blijf niet bij hem als je niet van hem nie leuk vind of wat dan ook.
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal