Skip to main content

Auteur Topic: wat moet ik doen?!

a

anoniempje!

wat moet ik doen?!
OP: 04-07-2008, 14:48
ik denk dat een ander meisje verliefd op mn vriend is want ze is altijd met hem bezig heeft weet ik hoeveel foto's van hem op haar hyves staan en als ik bij hem ben en zij is er ook negeert ze me volkomen en is ze al1 maar met hem bezig en kijkt ze mij vies aan :-[!
ik weet zeker dat mn vriend voor mij kiest want we zijn allebei super verliefd op elkaar maar ik vind het hartstikke irritant,, kdurf neit er over te praten met mn vriend want dat meisje is wel een goeie vriendin van hem en ze is ziek (spierziekte) dus hij vind haar ook nog eens heeeeeeel erg zielig :(! kweet egt niet wat ik nu moet doen?? gwn niks??
  • IP logged

r

roosje

Re: wat moet ik doen?!
#1: 04-07-2008, 15:18
Mmm.
Kzou Je er dn nix vnaan trekke :P
Hij kiest voor jouw ,
En mss is jou vriendjj haar enige vriend ?
Kzou ze gwn als een vriendin behandelen.
  • IP logged

t

triiesja

#2: 10-07-2008, 14:31
ben t er helemaal mee eens
  • IP logged

a

anoniempje!

#3: 10-07-2008, 14:53
jaa kweet ook dat mn vriend voor mij kiest! kbn gwn jaloers denk k ofzo :P! maar soms vind khet irritant als ze weer eens vol lof over hem spreekt enzo maargoed:P
kzal er aan werken om me er niet te druk over te maken!:D dank je wel iig!
  • IP logged

r

roosje

#4: 10-07-2008, 16:33
GRaag  GeDaaN
  • IP logged

D

DC-P

#5: 10-07-2008, 16:57
ik zou er toch ff met je vriend over hebben
  • IP logged

T

TienerJen

#6: 26-07-2008, 11:31
Als jou vriend zeker weten voor jou kiest dan hoef je je geen zorgen te maken. Wel als hij voor haar kiest dan zal je op een aardige manier hem wel moeten duidelijk maken dat je dit niet leuk vind. maar voor de rest hoef je je dan niets van aan te trekken. als hij voor haar kiest houd hij niet echt van jou.. veel succes

Groetjes TienerJen  ::)
  • IP logged

t

totalwar

#7: 25-08-2008, 20:32
ik zou die van DC-P combineren met alle anderen.

Als je er met je vriendje over heb, kan je hem duidelijk maken dat je vind dat ze een beetje veel aandacht van hem opeist en dat jou dat niet al te lekker zit. Dat het voor jou af en toe lijkt alsof zij zijn vriendje is. Je vriendje is stapel op je dus zal wel naar je luisteren. Misschien is hij het niet met je eens en doet hij er niks aan, maar misschien valt het hem op (vooral als je voorbeelden noemt) en doet hij er wat aan.

Bij beide ben je toch het gewicht van de jaloerzie en angst van je hart, omdat je dan weet dat je vriendje in ieder geval ingelicht is.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal