Skip to main content

Auteur Topic: klaar komen

j

jajadatbenik

klaar komen
OP: 10-07-2008, 09:16
ik ben een meisje van 14 en ik kom heel moeilijk kaar is dat raar ? ???
  • IP logged

• Meester Lid
  • Man - 31 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re: klaar komen
#1: 10-07-2008, 11:49
misschien moet je meer plekjes stimuleren, of je moet het langer doen, want als je maar 5 seconden vingert helpt het niet nee...

• IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

r

roosje

#2: 10-07-2008, 12:40
Moet je wat meer zoeken ,
meer expirimenteren
  • IP logged

t

triiesja

#3: 10-07-2008, 13:41
mis hulpmiddeltjes gebruiken
Zorg wel dat het hyginisch is :)

Xx triesja
  • IP logged

m

magiclover

#4: 10-07-2008, 18:47
het is niet zo heel raar dat je moeilijk klaar komt. probeer gewoon toch een beetje door te gaan en steeds iets nieuws proberen.
  • IP logged

• Meester Lid
  • Man - 31 jr
#5: 10-07-2008, 20:41
dat zei ik toch ook  ::)
maar goed je hebt dus 4x het goede antwoordt  :P
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?

m

magiclover

#6: 10-07-2008, 21:18
ja kijk ik kan wel tips geven wat bij mij help maar ik weet niet of het bij hun helpt    zoals de clitors bevredigen als eht kitielt gewoon door gaan enzo zodat het gevoelig word enzo maar ikw eet niet of dat bij iedereen helpt(maar ze is neit de enigste waarbij het klaarkomen bijan neit lukt)
  • IP logged

• Meester Lid
  • Man - 31 jr
#7: 10-07-2008, 21:52
dat begrijp ik, en over dat laatste dat kan ook bij jongens voorkomen denk ik, dat je minder snel klaarkomt,
het kan ook zijn dat je te snel komt... maar in ieder geval het verschilt, dus ook vanaf het gemiddelde gezien... en in dat geval is ze een langzame of ze heeft de goeie manier nog niet gevonden met experimenteren
  • IP logged

T

TienerJen

#8: 26-07-2008, 11:42
Nee dat is niet raar als je moeilijk klaar komt.. je moet je lekkere plekjes opzoeken en je moet je lichaam vooral goed kennen.. zoek de lekkerste plekjes op en sexuele gedachtes met een persoon kunnen ook wel helpen. (En als het goed is kom je dan klaar) Je kunt het merken aan schokkende benen of een lekker gevoel net wat jou lichaam oppakt als je klaarkomt

Groetjes TienerJen ;)
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal