Skip to main content

Auteur Topic: Ben verliefd, maar heb een probleem

N

Nibs

Ben verliefd, maar heb een probleem
OP: 01-08-2008, 09:38
Hoi. 2 jaar geleden heb ik een meisje leren kennen via sport. Ik heb dr msn gevraagt en sindsdien zijn we msn vrienden omdat ze van die sport af gegaan is. Ik had haar voor het eerste keer gezien in een jaar, bij de albert hein waar ze werkt.

Ik vond haar altijd al leuk, ze is grappig slim stoer nuchter en knap. Maar toen zag ik haar in de Albert hein en toen werd ik alleen maar nog verliefder. Dus ik heb ook gesoliciteert bij de AH om haar weer te zien. Het zal wel lastig worden omdat ik nog een baantje heb.

Maar wat moet ik zeggen tegen haar? Ze zit niet op mijn school, ik ken haar vrienden niet, zij kent mijn vrienden niet.

En 2 jaar geleden vond zij mij ook leuk volgens mij, ze zei telkens op MSN dat ik zo'n toffe gozer was etc. etc. maar toen was 13 en ik wist niks van relaties etc. dus ik heb daar geen verband mee gelegd dat zij me misschien leuk vind.

Toen ging zij de 4e in van HAVO en dat was een moelijk jaar voor haar, dus toen sprak ik haar nog minder op MSN en als ze online was, hadden we toch niks om over praten omdat ik dr zo weinig zag / sprak. Dus de relatie is een beetje naar weggegaan.

Zij is 16, 4 maanden ouder dan mij.

Advies, suggesties ofzo zou erg handig zijn
  • IP logged

q

qwerty

ik zou het niet echt weten..maar een baan erbij apkken om bij har te zijn is onzin..of je moet die andere laten zitten want 2 is gewoon te veel
en als ze in de buurt woont kunnen jullie toch vaak afspreken en vooral nu in de vakantie..en als ze moet leren ofso..die vraag je of je haar kan helpen ofzo

maar voorderest zou ik het niet echt weten
  • IP logged

r

roosje

Een extra baantje is mss geen goed idee.
Kun je niet een van de 2 pakken ?
Je contact kun je weer oppakken ;)
Maar doe nix overhaast
Zij is mss veranderd is de paar jaar,,
Of jij .
Doe rustig aan ;)
  • IP logged

a

angels-fire

wees spontaan en  neem rozen mee en zeg haar dat je van haar houd  das my advies groeten a-f
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal