Skip to main content

Auteur Topic: Wat moet ik doen?

j

jopiekrekel

Wat moet ik doen?
OP: 02-08-2008, 14:46
Ik ben afgelopen week naar Duitsland gegaan en daar heb ik een meid zeg maar 'soort van' ontmoet. Ik kreeg contact met haar toen zij en haar vriendin eens naar ons toe ging en vroegen uit welke land we kwamen. Naja, toen ik had gezegd dat ik uit Nederland kwam gingen ze giegelend weg.

Naar een tijdje kwamen ze terug en vroegen ze hoe ik heette, hoe oud ik was en of ik een email had. Ik had mijn naam gegeven, gezegd hoe oud is was, maar ik heb ze mijn emailadres jammer genoeg niet gegeven.

Ze zwaaide de hele tijd naar mij en riepen mij de hele tijd. Op een gegeven moment kwamen ze naar mij toe en toen zeiden ze iets. Maar het probleem is ik ben niet zo goed is duits. Toen gingen ze weer giegelend weg.

Toen later had ik ze nog 1 keer gevraagd wat ze nou precies wouden. Ik dacht dat ze toen zeiden dat ze niks te doen hadden. Toen liep ik met m'n domme kop weg, heb er namelijk ontzettend veel spijt van. Maar als ze langs me loopt dan kijkt ze de hele tijd nog stiekem naar me en dan gaat ze lachend iets tegen haar vriending zeggen.

Ik ben inmiddels weer thuis en kan aan niks anders denken dan alleen aan haar. Ik weet niet hoe ze heet, waar ze woont (alleen maar een vermoeden), en hoe oud ze is. Ik denk dat ze in hetzelfde dorpje woont waar ik ook ben geweest omdat ze de hele tijd andere vriendinnen bij ze had. Dus wat moet ik doen?
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 02-08-2008, 15:48 door jopiekrekel »

r

roosje

Re: Wat moet ik doen?
#1: 02-08-2008, 15:41
Het enige wat je kunt doen ;;
IS haar vergeten ;)
  • IP logged

j

jopiekrekel

#2: 02-08-2008, 15:48
Tja, kijk dat is dus het probleem, dat kan ik dus niet.
  • IP logged

r

roosje

#3: 02-08-2008, 16:17
Dat kun je wel ;)
Het duurt alleen ff ;)
  • IP logged

D

DC-P

#4: 02-08-2008, 21:53
dude er is helemaal niks gebeurd:P
vergeet t gewoonxD
  • IP logged

t

totalwar

#5: 05-09-2008, 18:18
Duurd inderdaad een tijd. Heb ik ook eens gehad, had toen ook spijt ervan dat ik niet genoeg moed verzamelt had om meer contact te vragen, maarja soms zit het niet mee.

Maar vergeten kost tijd, dus geef het tijd.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

m

miszie.

#6: 02-10-2008, 16:59
je kent haar niet,
je hebt haar alleen maar gezien.
je kan haar het best vergeten,
er lopen genoeg andere leuke meiden rond.  ::)

x
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal