Skip to main content

Auteur Topic: hij kent àlle meisjes! jaloezie!

p

problem_child1

hallo
ik ben inmiddels 2 maanden samen met mijn vriend en ik zie hem heel weinig omdat hij niet in de buurt van mij woont. Nu is mijn probleem dat ik redelijk jaloers ben ingesteld. En mijn vriend kent echt overal meisjes!! en niet zomaar meisjes, het zijn van die meisjes die je als slet/dikkenek zou omschrijven.
Ik heb het er met hem al eens over gehad omdat ik me er niet zo goed mee voelde, maar hij zei dat het gewoon vriendinnen zijn. Toch voel ik me heel jaloers als ik zie dat hij met die meisjes spreekt. Kan ik hier iets aan doen? Ik vertrouw mijn vriend wel, maar heb het toch moeilijk!
x
  • IP logged

r

roosje

Waar ken ik dit van ?
Ik heb net hetzelfde probleem ,,
Maar als je vriend zegt
het zijn gewoon vriendinnen probeer hem dat te vertrouwen ,,anders raak je hem mss kwijt ,,
En ik denk dat het wel ee leuke jongen is ?
Probeer je jaloezie opzij te zetten ,,
Ga dan meepraten ?
Als je minder snel jaloers bnt ,,
Kun je meer vriendinnen en vrienden maken  !
  • IP logged

M

MB

ik snap dat het moeilijk is maar je moet hem toch vertrouwen.
Hij heeft niet voor niets met je dat snap je.
en als hij zegt dat het vriendinnen zijn moet je hem geloven en je erbij neerleggen.
Jij gaat misschien ook wel met jongens om maar die vind je toch ook niet leuk?
Succes.
  • IP logged

t

totalwar

Ik heb wel eens voor lastigere situaties gestaan dus met die jaloerzie kan ik aardig omgaan. Maar zolang hij er alleen mee praat is er niks verkeerds bezig. Als hij er ook allemaal langsgaat enzo, tja dan is de jaloersie moeilijk tegen te gaan.

Dan heb je maar 3 keuzes.

1 hem vertrouwen en proberen te negeren.
2 hem vertellen dat je er niks van wilt merken, zien of horen zodat je het kan negeren.
3 het uitmaken omdat je anders te veel met je emoties speel.

Maar hoe weet je trouwens dat hij zoveel meisjes overal kent? Praat hij er vaak over, lijkt hij erover op te scheppen?

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal