Skip to main content

Auteur Topic: vagina scheren

M

MB

vagina scheren
OP: 30-08-2008, 16:08
hoe moet je je vagina scheren, ik doe het altijd wel maar moet het helemaal kaal of nog ergens haar overlaten kan iemand mij dat vertellen?
  • IP logged

• Meester Lid
  • Man - 31 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re: vagina scheren
#1: 30-08-2008, 18:56
is wat je zelf wilt, je kan een lijntje aan de boven kant over houden, of je doet gevoelige plekken overslaan, of maakt een figuurtje weet ik veel tis net zoals je eigen haar, je doet je haar zoals je het leuk vindt :D
of je vergelijkt het met een baard bij mannen, de een scheert alles weg, de andere doet lijntjes haar laten staan, of trimmen etc.

succes,
Lekkerding
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

d

dik-dik

#2: 30-08-2008, 21:28
Ehm..volgens mij moet je het zelf weten
wat je mooi vind,en wat niet xD

-x
  • IP logged

M

MB

#3: 31-08-2008, 13:05
oke dankjewel maar als je samen met je vriend bent en hij wil je vingeren of je wilt met hem naar bed hoe is het het fijnst voor hem dan hoe je het moet scheren?
  • IP logged

m

magiclover

#4: 31-08-2008, 13:11
dat ligt aan die gene zelf sommige maakt het niks uit andere willen het kaal en andere willen alleen de bekinilijn word bijgehouden.
  • IP logged

t

totalwar

#5: 31-08-2008, 16:38
Als hij alleen zijn vingers gebruikt, dan hoeft al het haar niet weg, als het haar dan gewoon wat korter is, zodat je niet perongeluk tijdens het vingeren haren eruit trek, dat vind ik zelf altijd het fijnst.

Als hij meer gaat doen zoals beffen enzo, dan kan minder haren fijner zijn, dat vind ik zelf ook, maar het ligt er ook aan of je je goed kaal kan scheren of niet. Haren hoeven niet erg te zijn, zolang ze maar niet lang zijn.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal