Klink me zo bekend in de oren.... Gelukkig voor mij was dat vroeger, of ik klapte dicht en wist niks te zeggen of mijn mond zei stomme dingen waarvan ze je alleen vager aan gingen kijken. Tja slechte herinneringen.
Tja meisjes zijn ook mensen hoor, dus je kan met ze over vanalles hebben. Je moet alleen een beetje vertrouwen maken dat je je, ookal doe je het wel, je niet 100% voor paal staat.
Het andere voordeel is, als een meisje het gesprek begin, praat daarover door of ga op een onderwerp af dat een beetje in dezelfde buurt heb.
Heeft ze het bijvoorbeeld over dat ze vaak buiten is of dat het mooi weer is ofzo, dan zou je door kunnen vragen of ze liever buiten of binnen zit. Heeft ze dat beantwoord kan je weer doorvragen over dat onderwerp. Vergeet niet dat je af en toe zelf ook wat met zeggen over jezelf en neit alleen vragen stelt. Daarnaast, soms een onderwerp hebben en niet direct vragen werkt ook, dan geef je (of zorg je voor de kans) hun de kans om ook vragen te stellen of het onderwerp te veranderen.
Misschien heb je er wat aan.
Groeten,
Steffen