Skip to main content

Auteur Topic: bang voor meiden

d

daniellol

bang voor meiden
OP: 05-09-2008, 13:56
het is heel gek maar is ben een beetje bang voor meisjes terwijl ik ze juist zo leuk vind! het gaat wel beter maar ik weet meestal niet wat ik moet zeggen als een meisje mij aan spreekt, wat moet ik doen???? :-\
  • IP logged

• Meester Lid
  • Man - 31 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re: bang voor meiden
#1: 05-09-2008, 14:55
ik heb meestal ook zoiets, dan kan ik ze nooit aankijken en ik weet niet wat ik moet zeggen enzo... maar het gaat al wat beter met mij ;)
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

d

daniellol

#2: 05-09-2008, 16:41
wat doe jij eraan dan?
  • IP logged

t

totalwar

#3: 05-09-2008, 18:48
Klink me zo bekend in de oren.... Gelukkig voor mij was dat vroeger, of ik klapte dicht en wist niks te zeggen of mijn mond zei stomme dingen waarvan ze je alleen vager aan gingen kijken. Tja slechte herinneringen.

Tja meisjes zijn ook mensen hoor, dus je kan met ze over vanalles hebben. Je moet alleen een beetje vertrouwen maken dat je je, ookal doe je het wel, je niet 100% voor paal staat.

Het andere voordeel is, als een meisje het gesprek begin, praat daarover door of ga op een onderwerp af dat een beetje in dezelfde buurt heb.

Heeft ze het bijvoorbeeld over dat ze vaak buiten is of dat het mooi weer is ofzo, dan zou je door kunnen vragen of ze liever buiten of binnen zit. Heeft ze dat beantwoord kan je weer doorvragen over dat onderwerp. Vergeet niet dat je af en toe zelf ook wat met zeggen over jezelf en neit alleen vragen stelt. Daarnaast, soms een onderwerp hebben en niet direct vragen werkt ook, dan geef je (of zorg je voor de kans) hun de kans om ook vragen te stellen of het onderwerp te veranderen.

Misschien heb je er wat aan.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

d

daniellol

#4: 06-09-2008, 10:12
echte gesprekken hoeft ook niet maar gewoon dat ze mij meer zien staan! ;)
  • IP logged

t

totalwar

#5: 10-09-2008, 17:56
Tja dan moet je een beetje met de opvallende jongens optrekken, meestal zien de meiden je wel staan. Daar weet ik weinig vanaf, want ik heb mezelf altijd in de schaduw gehouden zodat juist de meisjes die me leuk vonden me zagen en niet alle meisjes omdat ik dan eenmaal opval.

Maar tis maar niet wat voor vriendin je zoekt. Zoek je er 1 die veel jongens langs gaat. Ga dan vooral zo stoer mogelijk doen :P

Groeten,

Steffen
  • IP logged

D

DC-P

#6: 10-09-2008, 19:43
ah man ik heb ook stress als ik tegen een meisje dat ik leuk vind moet praten...
mja das logisch ik word door de meeste gezien als complete loser
  • IP logged

a

angels-fire

#7: 11-09-2008, 20:56
Tja dan moet je een beetje met de opvallende jongens optrekken, meestal zien de meiden je wel staan. Daar weet ik weinig vanaf, want ik heb mezelf altijd in de schaduw gehouden zodat juist de meisjes die me leuk vonden me zagen en niet alle meisjes omdat ik dan eenmaal opval.

Maar tis maar niet wat voor vriendin je zoekt. Zoek je er 1 die veel jongens langs gaat. Ga dan vooral zo stoer mogelijk doen :P

Groeten,

Steffen

steff meiden moeten toch je nemen hoe je ben  dus ik zeg ga praten met haar  waag het er  meestal  heb je suc 6  en meeste meiden huden ook van spontaanen jongens
  • IP logged

t

totalwar

#8: 11-09-2008, 21:07
Goeie tegenspraak van jezelf angel-fire ;)

Denkt de volgende keer over een andere zinsopbouw ;)

Groeten,

Steffen
  • IP logged

a

angels-fire

#9: 11-09-2008, 21:10
is moelijk voor my heel moelijk sorry steff
  • IP logged

t

totalwar

#10: 11-09-2008, 21:11
Je snapt wel waat ik het over heb of niet?

Groeten,

Steffen
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal