Skip to main content

Auteur Topic: is hij verliefd op mij

-

-meid-

is hij verliefd op mij
OP: 08-09-2008, 20:43
hoi
dit is mijn probleem
ik ken een jongen hij is superlief tegen mij tegen men vriendin doet hij meestal gemeen en tegen mij doet hij echt aardig en lacht hij altijd zo lief als hij me ziet en waar ik ebn komt hij oook het lijkt alsof hij de hele tiijd bij me wil zijn en er zijn paar meiden die zeggen dat hij me leuk vindt en een keer zei hij oook zo van :" ja oke ik vindt haar leuk en nu "
en hij probeert altijd mijn aandacht te trekken
we hebben ecjt heeeeeeellll veeeeeeeel gemeen met elkaar
dus mijn vraag is dus vindt hij me nou leuk of niet please k wil het weten hij zei oook een keer dat ik mooi ben tegen een ander meisje ...........
vindt hij me leuk of wil hij gewoon vrienden?
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re: is hij verliefd op mij
#1: 09-09-2008, 12:29
anders probeer je de moed bij elkaar te krijgen en vraag je aan hem: wat vind je nou van mij?
dan krijg je vast wel je antwoord.

en uit je verhaal denk ik dat hij je best wel leuk vind ;)
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

C

Cancer

Re: is hij verliefd op mij
#2: 09-09-2008, 16:51
Dat is stoch duidelijk??

Grijp je kans en Stel de vraag!!

Maar hij kan ook gewoon vrienden met je willen zijn. Dus dan word je vriendjes en daarna vrienden en daarna dikke vrienden en daarna de liefde van elkaars leven! Och zo romantisch... Ik zie het al voor me


Maar jaa het moet eerst aan he ;)

Greetz
Cancer
-------------
De sterren steunen je !!
 



  • IP logged

t

totalwar

Re: is hij verliefd op mij
#3: 09-09-2008, 18:56
Even het feit negeren dat hij misschien verliefd op je is.

Wat wil je zelf, vind je hem zelf leuk en ben je zelf verliefd op hem? Want als ik je berichtje zo lees lijk je verliefd op hem te zijn.

Daarnaast, wil je je vriendschap opgeven om het te proberen. Want een relatie krijgen is makkelijker dan je vriendschap terugkrijgen als het toevallig uit gaat.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

l

levenloos765

Re: is hij verliefd op mij
#4: 12-10-2008, 20:38
haallooooooooo!!!!!!!! uit je verhaal is zeker te merken dat ie je leuk vind ik zou als ik jou was een keertje aan hem vragen of ie je egt leuk vind
xxxmy laat me weten hoe het afloopt ;)
  • IP logged

m

mnon

Re: is hij verliefd op mij
#5: 16-10-2008, 21:16
Het lijkt me eigenlijk wel heeeeeeel duidelijk toch. Als een jonge al tege andere gaat zegge dat je mooi bent en dat hij je leuk vind,, dan zal dat toch wel zo zijn of niet? Wel jammer van hem dat hij dom tegen je vriendinnen doet. Succes ermee!!
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal