Skip to main content

Auteur Topic: me pa wil dat uit maak!

d

dootje.1995

me pa wil dat uit maak!
OP: 25-09-2008, 19:15
haay haay:)

ik heb vriendje hij is 16 en ik 13 me we hebben al 2 maanden en k hou van hem egt waar! ziie hem wel weinig maar togh ik hou van hem en wil ook egt nog langer met hem doorgaan!
me pa denkt dat ik play en dat ik hem voor geak hou en dat is niet zo laatst werd hij boos en zei dat ik zo snel mogelijk moest uitmaken en daaro maar we wonen ver van elkaar af en het is moeilijk! en vindt moeilijk want 1e kant zeg ik dat me papa gelijk heb maar andere kan denk ik het is mijn boy! en niet van hem en hij wil gewoon niet geloven dat ik van hem hou maar waarom niet dat snap ik niet is dat zo raaar? ik begrijp niet waarom uit moet gaan, oke het rijden wat hij meot doen om me te brengen maar dat gaan wel heel ver niet dan je moet tog wat over hebben voor je dochter of eis ik te veel? ja ik weet het niet! please help me eff!

xx
  • IP logged

t

totalwar

Re: me pa wil dat uit maak!
#1: 28-09-2008, 00:28
Zo ie zo de vraag, hoever is het dan precies.

Maar dat je vader het niet gelooft kan best zijn omdat je nog best jong bent. Vele relaties rond de leeftijd 12, 13, 14 eindigen ook meestal binnen 1 of 2 jaar. Vooral als er leeftijdsverschil in zit. Maar dat heeft zijn redenen.

Daarnaast had je het erover dat je vind dat je vader ook een beetje gelijk had, waarover dan precies en kan je het uitleggen?

Kijk een afstandsrelatie is en blijft moeilijk, hoe verder de afstand hoe meer vertrouwen je nodig heb en hoe minder je elkaar ziet. Mijn vriendin woont 150 kilometer van mij vandaan en meestal zien we elkaar maar 2 weekenden in de maand. En ik geef eerlijk toe er zijn momenten geweest en ze zijn er nog steeds, dat ik af en toe vertrouwen verlies. Soms in haar en soms in mij. En ik weet zeker dat hoe langer de relatie duurd hoe meer dat zal gebeuren (dat merk ik nu al).

Dus weet in ieder geval waar je aan begint.

Maar beantwoord mijn vragen bovenin even, misschien kan ik je advies geven.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

t

triiesja

#2: 29-09-2008, 21:37
ik heb een vriend in zweden zie um 4 x in het jaar miss minder keer naar um toe gaan hoe spannender het wordt en als je naar um toe ga ga een week en miss zomervakantie leg je pa uit dat dit egt de boy is heb ik ook moeten doen nu begrijpen ze het wel succes xx
  • IP logged

D

DC-P

#3: 30-09-2008, 14:51
vakantie liefdes zijn gedoemd om te mislukken...
laat t rusten
  • IP logged

t

totalwar

#4: 30-09-2008, 16:03
Tja dat komt omdat er totaal geen controle is DC-P. Daarnaast het ligt ook aan de persoon. Een jonge of meisje die ver gaat (sexueel) en dat in die periode niet kan krijgen gaat het dan snel bij anderen zoeken.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

t

triiesja

#5: 30-09-2008, 22:00
ik vakantie vriendje Nee ik ken hem niet van de vakantie Ik Dans wedstrijden met hem :P
en tja liefde kent geen grenzen :)
  • IP logged

D

DC-P

#6: 01-10-2008, 12:35
liefde kent echt wel grenzen...
ik zou bijv nooit een verweg relatie starten..
maar kan ook komen doordat ik geen waarde hecht aan liefde
  • IP logged

t

totalwar

#7: 01-10-2008, 16:38
Vakantie en lange afstand heeft meestal dezelfde regels, Tiiesja. Hoe verder de afstand des te moeilijker de liefte te bewaren is. Dat is eerst nog makkelijk, maar laterop wordt het moeilijker.

Ik zeg nooit dat het onmogelijk is, maar veel relaties gaan eraan kapot als er de mogelijkheid niet is om elkaar vaak te zien of te spreken.

Groetjes,

Steffen

ik vakantie vriendje Nee ik ken hem niet van de vakantie Ik Dans wedstrijden met hem :P
en tja liefde kent geen grenzen :)
  • IP logged

m

miszie.

#8: 02-10-2008, 16:48
Als je echt met hem verder wil gaan,
dan hoef je niet naar je vader te luisteren!

x
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal