Skip to main content

Auteur Topic: zelfde jongen

M

Mariska

zelfde jongen
OP: 24-10-2008, 16:10
Ik heb met een jongen k.
En ik hou heel veel van hem,, maar mijn 2ling zusje heeft ook met hem gehad en heeft het met hem naar bed gegaan en daarna heeft k het uitgemaakt.
Maar vandaag was hij bij mij en toen zij mijn zusje wat heb je allemaal met hem gedaanh, maar ik wouw het daar niet met haar overhebben.
En toen zij ze dat ik een slet was en van alles met hem doe enz en dat het alleen om de sex gaat, maar dat is helemaal niet zo !!
En nu ben ik dus een slet volgends haar,,
Wat moet ik nou doen ??

Xx 
  • IP logged

• Meester Lid
  • Man - 31 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re: zelfde jongen
#1: 24-10-2008, 19:21
Eerst je profiel plaatje verkleinen.

En dan het tegendeel bewijzen :D, dus stel je krijgt met hem dan niet meteen de eerste week seks hebben snappie :D
gewoon 2 maandjes w88 of hij de ware is:P
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

M

Mariska

#2: 24-10-2008, 22:12
Ik heb al met hem al 1 maand zondag..
Ksnap dat het raar is voor me 2lingzusjj maar hy is echt supper lief en zacht voor mij...
  • IP logged

• Meester Lid
  • Man - 31 jr
  • Aangemeld: nov 2007
#3: 26-10-2008, 14:51
anders moet je proberen haar daarover half te negeren. klinkt misschien hard maar ik weet ff niks anders :D

of je doet zoals ik al zei het tegendeel bewijzen :P

Succes ermee!
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

m

magiclover

#4: 26-10-2008, 19:54
zoalsal gezegt is probeer het tegendeel te bewijzen dit is moeilijk. ik heb dat ook gehad (alleen dna niet met een zus). probeer het inderdaad gewoon te negeren maar praat ook emt je zus er over want het is en blijft je zus. vraag hou jij het wil hem het beste kan tegen houden zodat hij niks doet wat jij neti wil. en vertel haar dat je niks met hem doe als je dat neit doet. ze zal je wel geloven want ik neem aan dat ze redelijk goed kan zien wanneeer je liegt
  • IP logged

t

totalwar

#5: 29-10-2008, 22:42
Tja ik ken hem niet en je zus kan gelijk hebben, maar ik oordeel niet over iemand waarvan ik zijn geschiedenis niet ken of karakter niet ken.

Tja als je al een maand hebt en hij heeft nog niks gedaan of geprobeerd, dan gaat het toch goed (en hou het dan ook zo, want voor de meeste jongens is 1 maand sex niks hoor :P). Of is er toch iets dat je verberg, omdat je het niet tegen je zus wilde vertellen?

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal