Skip to main content

Auteur Topic: Verder gaan.

h

hallodoei

Verder gaan.
OP: 05-11-2008, 08:42
Een goeiedag.

Ik heb een vriendin en ik wil verder gaan, in de zin van seks hebben. Maar ik weet zeker dat zij dat niet wil en daarom durf ik het niet te vragen.

Wat the focking tyfushell moet ik doen? :$
  • IP logged

m

magiclover

Re: Verder gaan.
#1: 05-11-2008, 09:06
vraag het anders in een soort gedichje ofzo maar niet gewoon recht in het gezicht. doe het op een spediale manier misschien wil ze dan wel
  • IP logged

h

hallodoei

#2: 05-11-2008, 09:58
vraag het anders in een soort gedichje ofzo maar niet gewoon recht in het gezicht. doe het op een spediale manier misschien wil ze dan wel
Nou, dan lacht ze me volkomen uit, daar heb ik toch ook niks aan? :(
  • IP logged

t

totalwar

#3: 05-11-2008, 10:53
Als zij niet verder wilt, zal je dat moeten respecteren. Maar weet je het zeker of denk je dat zij niet verder wilt.

In een relatie kan je altijd alles vragen. Kan je dat niet, dan zullen later de grootste ruzies ontstaan, dat kan ik je nu al voorspellen.

Praat er een keer rustig op haar, durf je het niet direct, doe het eens via msn. Maar als je het direct tegen haar doet, weet je tenminste zeker dat er verder niemand bij is.

Begin gewoon met vragen hoever je mag gaan, ook met aanraken enzo. Zeg er gewoon bij dat je het vraag zodat je geen verkeerde dingen doet. Heeft ze verteld wat wel en niet mag, dan zeg je tegen haar dat als zij zelf ervoor klaar is om eventueel verder te gaan, dat ze dat dan gewoon kan zeggen.

Zolang je het rustig overbrengt en niet gelijk in de verdediging gaat en niet jou zin probeerd te krijgen door de hele tijd te vragen, waarom niet enzovoorts. Dan zal ze niet boos worden.

Maar een relatie is van 2 kanten, je krijgt in een relatie je kan niet nemen. Dus wilt ze het niet, doe het dan niet.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

t

triiesja

#4: 05-11-2008, 15:23
als je besig ben ken je altyd de vraag stellen wil je verder gaan ofniet ze zal je heus niet uitlaggen ;)
  • IP logged

t

totalwar

#5: 05-11-2008, 22:22
Mmm ik ken wel meiden die er verkeerd over denken als je het vraagt. Maar toch zal dat zelden gebeuren inderdaad. Zolang je het maar niet op een eiserige manier vraagt is het meestal wel goed.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal