Skip to main content

Auteur Topic: verliefd op ex? :$

s

superdenman

verliefd op ex? :$
OP: 19-01-2009, 16:42
Hooi :P
ergens in oktober heeft mn ex de verkering uitgemaakt. Het klinkt misschien raar, maar ik vind haar nu weer leuk. Opzich niet raar, want zij heeft het uitgemaakt. Maar nu spreken we elkaar plotseling steeds vaker, we smsen de hele dag naar elkaar en zitten met elkaar de hele dag op msn...

Het is nu best verwarrend ofze mij nu ook weer leuk vind ofniet. Waarom ze het had uitgemaakt was om een simpele reden: ze vond me niet meer zo leuk....

Is het slim om weer iets te beginnen? :$

alvast bedankt!! ;)
  • IP logged

m

magiclover

Re: verliefd op ex? :$
#1: 19-01-2009, 17:47
je kunt zeggen je geeft haar een 2e kans maar als je dat iedereker flikt zou ik het niet meer doen.
  • IP logged

h

hallodoei

#2: 19-01-2009, 17:49
Ik persoonlijk houd niet van 2e keren. Ooit geprobeerd, maar we liepen gewoon op dezelfde problemen aan als eerst. Alleen als het niet uit ging door problemen ofzo, dan kan je het proberen! ^ ^
  • IP logged

s

superdenman

#3: 19-01-2009, 19:35
maar als je dat iedereker flikt zou ik het niet meer doen.

Heb ik ook nooit gedaan, is de eerste keer dat ik wat voel voor mn ex :$

@hallodoei:
Ja, dat dacht ik ook al, maar de reden was dus dat ze me gewoon niet zo leuk meer vond.... en dat is niet echt een probleem vind ik, want ik ben (na mijn mening) wel wat veranderd.....

maarikweet het echt niet :$
  • IP logged

h

hallodoei

#4: 20-01-2009, 17:31
Als je het echt niet weet.. Praat er dan eens heel goed met elkaar over. En dat je heel duidelijk moet zijn als jullie weer wat krijgen, dat het ook échte liefde moet zijn. En dat ze later niet weer aan moet komen met dat ze je niet zo leuk meer vindt. Als je van iemand houdt, dan moet het uit elkaar gaan niet komen door niet leuk meer vinden.. Dan houdt je toch niet van elkaar? ;)
  • IP logged

s

superdenman

#5: 21-01-2009, 13:20
Als je het echt niet weet.. Praat er dan eens heel goed met elkaar over.
Jaa maar dat is juist zo lastig:
ik: Hoi, ik vind je leuk
Zij: Okee, ik jou niet
  • IP logged

h

hallodoei

#6: 21-01-2009, 13:35
Tja.. Dan moet je je erbij neerleggen.. Duidelijker dan dat kan eigenlijk niet.. :x
  • IP logged

s

superdenman

#7: 21-01-2009, 14:04
Weetik,
maar het was maar een voorbeeld, niet echt gebeurd, maar ben bang dat zoiets dan gebeurt :S
  • IP logged

h

hallodoei

#8: 21-01-2009, 14:16
Niet bang voor zijn. Geef het rust en uit rust komt je eigen kans voort! Succes :)!
  • IP logged

t

totalwar

#9: 21-01-2009, 18:51
Aan de ene kant zou ik zeggen, als je echt niet van gedachte wil veranderen, probeer het. Ze is je ex en minder dan je ex kan ze niet worden, ze kan eventueel dan alleen meer dan alleen je ex worden.

Daarnaast ben ik nu niet meer het type dat voor zijn ex gaat, ik heb te veel geleerd van het geleden om die fout te blijven herhalen. Dus je moet zelf weten waar je aan begint.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

s

superdenman

#10: 22-01-2009, 15:57
ff iedereen weer op dehoogte stellen :P;

Gisteravond heb ik de hele avond met haar gesmst, en dat was best raar, want dat deden we ook altijd toen we nog hadden. Zij begon met smsen, dus zij zocht ook het contact, misschien vind ze me leuk?

En daarnaast: haar ouders / en mijn ouders denken dat we weer hebben terwijl dat niet zo is :P. Ik denk dat dit alleen maar beter is. Morgen heeft ze open dag ophaar school en en dan moet ze koken ofzoo. Ze vroeg of ik ook kwam kijken, en dat gaa ik doen natuurlijk :P. Iemand nog tips om te laten merken dat ik haar weer leuk vind?

Heel erg bedankt voor jullie reacties die tot nu toe zijn gegeven, echt tof dat ik dit ergens kan bespreken!!

Groetjes dennis.
  • IP logged

h

hallodoei

#11: 22-01-2009, 20:27
Misschien iets kleins voor haar meenemen? :) Tenminste.. Als ik de 1e keer met iemand uit ga neem ik altijd iets van chocola mee ofzo, houden dames op de tijd wel van! :)
  • IP logged

• Meester Lid
  • Man - 31 jr
  • Aangemeld: nov 2007
#12: 23-01-2009, 15:49
Ik weet dat koken iets anders is dan bakken, maar misschien als ze koekjes of taart bakken kun je er een vorm van een hartje van maken :D Die hint begrijpt ze vast wel ;)
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

m

mich

#13: 24-01-2009, 12:31
tja, wel leuk die dinge mr wel uitkijke dat die dingen natuurlijk nie verkeerd opgevat worden
  • IP logged

s

superdenman

#14: 25-01-2009, 15:28
tja, wel leuk die dinge mr wel uitkijke dat die dingen natuurlijk nie verkeerd opgevat worden

Inderdaad, daarom had ik het ook maar niet gedaan :P
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal