Skip to main content

Poll

Totaal aantal stemmen: 0

Auteur Topic: Ik weet niet of hij ook op mij is, en we hebben ruzie met z'n ouders!

1

1anubis

Ik ben al een tijdje heel erg verliefd op m'n buurjongen. Hij is alleen 2½ jaar ouder dan mij. En ik denk niet dat jongens een meisje willen die jonger is. We hebben ook ruzie met z'n ouders. Ik had via MSN aan hem gevraagd of hij het leuk vond om een keer langs te komen. En dat wou hij toen wel, maar die dag zei hij ineens dat hij geen zin had, want hij was de hele week al heel druk geweest. En nu wil hij zelfs al niet meer. Hij heeft het veel te druk zegt hij. Maar ik denk eigenlijk dat hij niet durft door dat we ruzie met z'n ouders hebben.

Ik weet niet wat ik nu moet doen. Ik durf hem ook echt niet te vertellen dat ik verliefd op hem ben. Want ik ben bang dat hij niet op mij is, en als dat wel zo is hij nee zegt door z'n ouders. Ik wil hem met valentijnsdag ook wel een kaartje sturen. Maar dan wel via de post (ook a woont hij naast me) want anders weet hij denk ik meteen dat ik het ben. Maar ik durf eigenlijk niet. En wat als hij er achter komt dat het van mij is? Of het aan z'n ouders laat lezen? Ik ken hem eigenlijk niet zo goed.
Ik weet ook bijna niks van hem. Dus ik weet niet hoe hij zal reageren. Ik het eigenlijk wel goed dat ik dat doe of kan ik het beter niet doen? Ik weet het echt niet meer. Het is ook de eerste keer dat ik verliefd ben. Maar ik ben wel meteen smoor verliefd. Ik denk de hele dag aan hem, en kan hem maar niet vergeten. Ik zie hem ook bijna nooit. En als ik hem wel zie, zie ik hem meestal als ik binnen zit langs lopen.
  • IP logged

s

superdenman

Dat je smoor verliefd ben is idd wel duidelijk.
Maar waarom hebben jullie er dan ruzie mee? En buiten dat, je buurjongen heeft daar toch verder niets mee te maken? Ik zou dat niet als reden zien om hem niet te vragen.

Het grote nadeel van liefde is dat je nooit zeker kan weten of diegene jou ook leuk vind. Dat heb jij dus ook, en wat je dan kunt doen is idd een valentijnskaart sturen (via de post). Als hij daar dan achter komt dat het van jou is, gewoon toegeven en je gevoelens vertellen.

en over wat je zei:
En ik denk niet dat jongens een meisje willen die jonger is.

Dat vind ik niet waar, ik val namelijk op oudere meiden (heb serieuze relatie gehad met iemand die 14 is, ben zelf 12) en mijn beste vriend heeft gehad met iemand van10 (klinkt raar, maar was echt serieus!), dat verschilt echt per persoon

Succes!!!
  • IP logged

h

hallodoei

Laten zitten zou ik doen. Als er toch al problemen zijn met de ouders, dan kan een relatie (jammergenoeg voor jou) niks worden.. Omdat je toch ooit contact met de ouders zal hebben.. ;)
  • IP logged

s

superdenman

Laten zitten zou ik doen. Als er toch al problemen zijn met de ouders, dan kan een relatie (jammergenoeg voor jou) niks worden.. Omdat je toch ooit contact met de ouders zal hebben.. ;)

daar zit wat in
  • IP logged

m

magiclover

als je echt een keer wilt afspreken spreek dan in ene parkje af ofzo. want het is inderdaad zo als de ouders ruzie hebben is het slecht voor jullie relatie. daarom maak eerst afspraakjes buiten huis. dat helpt beter en dan kun je er ook beter achter komen of hij je leuk vind.

en dat over dat hij geen meisje wil die jonger is. dat is vaak grote onzin. mijn vriend en ik schelen 5 jaar.
  • IP logged

t

totalwar

Ik zou er niet moeilijk over doen angel. Als je hem leuk vind betekend het niet dat je door andere dingen niet met hem om mag gaan. Daarnaast je lijkt al een goede vriendschap met hem te hebben, waarom vraag je niet eens een keer of hij niet wilt komen door de ruzie.

Je mag best wel wat moeite in dingen steken om wat resultaat te krijgen.

Daarnaast, ik vind valentijn een leuke dag en zou ook een aantal meisjes wel een kaart willen sturen, maar sinds het anoniem is, zie ik er niet echt het nut erin. Iemand laten weten dat iemand verliefd op je is kan op vele leukere en betere manieren dan via een anoniem kaartje.

Maar vraag hem eens of die ruzie hem dwars zit. Misschien krijg je je antwoorden.

Oja en als laatste, jongens vallen ook op jongere meisjes hoor :P ik was 18 toen ik met een meisje van 14 nam en ik vond het juist leuker dan dat ik moet iemand die ouder was zou nemen. Ben je het type dat hij zoekt, dan maakt hij zich niet druk om de leeftijd.

En niet alle liefde word beantwoord, maar dat betekent niet dat hij de enigste die jou vraag naar liefde kan beantwoorden ;) Dus geen hoop nooit op op liefde.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

1

1anubis

Bedankt voor jullie antwoorden!
Ik durf het hem eigenlijk nog steeds niet te vertellen, maar ik heb wel veel aan jullie adviezen gehad.
Ik ben ook blij dat leeftijd niet zoveel uitmaakt, want ik dacht dat jongens niet op jongere meisjes vielen.
Of hij op mij is weet ik nog steeds niet, maar hij vindt me in ieder geval aardig.
  • IP logged

t

totalwar

Dan weet je nu in ieder geval hoe het wel zit en als hij het om die reden verbreekt, dat hij niet echt in je geinteresseert is.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

1

1anubis

Ik heb hem nu wel een valentijnskaartje gestuurt.
Wel anoniem.
Ik durfde eigenlijk niet, maar m'n zusje heeft hem gewoon in de brievenbus gegooid, zodat ik niet anders kon.
Ik ben nog steeds ontzettend zenuwachtig en heb vannacht nit goed geslapen, want hij moet hem vandaag krijgen en ik ben bang dat hij meteen weet dat hij van mij was en mij niet leuk vindt.
  • IP logged

m

magiclover

je hebt het tenminste geprobeert. hij zal tenminste zich afvragen van wie het afkomt.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

1

1anubis

Ja, maar ik heb er (gelukkig) niks meer van gehoort. Dus nu ga ik twijfelen of ik het adres er wel goed op gezet heb.
  • IP logged

t

totalwar

Je maakt je te druk om alles angel. Je moet gewoon leren wachten of dingen nemen zoals ze zijn. Je kan niet alles besturen en sommige dingen gebeuren gewoon. Maak je niet druk, wacht het af. Als hij je leuk vind zal hij echt wel wat van zich laten horen. Wie weet zit hij met de gedachte dat hij nu wel of nu niet iets van zich moet laten horen.

Dus heb geduld en maak je niet om alles druk.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

1

1anubis

Ik denk nu eigenlijk dat hij me zeker niet leuk vind, want ik had hem een mail gestuurd of hij in de vakantie eens een keer (gewoon) af wou spreken.
Want ik praat eigenlijk alleen maar echt via msn met hem.
Ik had er ook bij gezed dat als hij niet kon of niet wou het gewoon mocht zeggen.
En ik kreeg alleen nee als antwoord, meer stond er niet in.
Dus nu weet ik niet of hij niet kan of niet wil.
Maar hij houd niet zo van mailen, dus ik kan hem denk ik beter niet via de mail vragen waarom niet.

En ik maak me inderdaad veel te druk om van alles.
  • IP logged

t

totalwar

Je heb de kans om te vragen waarom niet, maar je zei zelf in de mail dat je het niet erg vond als hij eerlijk nee zou zeggen.

Maar als hij zo tegen je is, waarom hou je de liefde voor hem dan nog vol? Wat heeft hij je nog te bieden dat je het daarom nog wil proberen?

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

D

De Paperaaste

k val alleen maar op meisjes die jonger zijnxD
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 17-02-2009, 17:00 door De Paperaaste »

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal