Skip to main content

Poll

Totaal aantal stemmen: 0

Auteur Topic: Ik weet niet of hij ook op mij is, en we hebben ruzie met z'n ouders!

a

armanimaster

ik denk ook dat je een belangrijk punt vergeet.
jij bent wel smoor op hem.
maar je weet niet wat hij van jou vind. misschien omdat je ruzie hebt met zijn ouders wil hij niks met je te maken hebben. zijn ouders zullen bij hun thuis vast wel erover gesproken hebben, het kan zijn dat hij zich in dit gesprek mengde. zijn mening  over jou is onbekend.

je kan ervoor kiezen dit te laten zoals het is, weet wel dat je gevoel dan ook zo gelaten wordt en dat je dus nog zeer lang wat voor hem zal voelen.

Uit de eerdere berichten maak ik op dat hij een soort van onderdeel van je leven is geworden(misschien een beetje te sterk uitgedrukt) Als je echt wat voor hem voelt, spreek hem een keer persoonlijk aan. Vraag hem dan waarom hij niks wilt afspreken. Hij kent je waarschijnlijk ook niet goed.
Je hebt niks met hem, dus je kan hem ook niet verliezen. Je kan alleen zijn gevoelens winnen, maar dan zal je echt een persoonlijke confrontatie met hem aan moeten gaan.

Je hebt ook gezegd dat hij 2,5 jaar ouder dan je is, ik weet niet hoe oud hij dan is, maar wat ik wel weet is dat je het vanaf een bepaalde leeftijd behoorlijk druk kan hebben. Je kent hem niet goed, je weet dus ook niet of hij het werkelijk druk heeft, of dat hij geen contact met jullie wil hebben vanwege zijn ouders.

Wat je tot nu toe hebt gedaan is goed, alleen je hebt je er teveel druk om gemaakt. Wat je hebt gedaan, is gedaan, dat kan je niet meer terugdraaien. Je kan wel al je moeite bevorderen door naar de volgende stap te gaan. Denk er dus ook aan dat wanneer je je volgende stap doet, je niks te verliezen hebt.
  • IP logged

t

totalwar

k val alleen maar op meisjes die jongen zijnxD

Deze reactie snap ik niet helemaal. Kan je hem uitleggen? Zoniet dan haal ik hem binnenkort weg.

(kan de link niet vinden met de topic)

Groeten,

Steffen
  • IP logged

D

De Paperaaste

ik maakte een klein typfoutje:P
  • IP logged

1

1anubis

Bedankt voor jullie adviezen, ik zou hem graag willen vragen waarom hij niet wil afspreken maar ik zie hem niet zo vaak en hij heeft me ook ineens geblokkeerd op msn maar ik weet niet waarom. Ik heb hem wel een mail gestuurd en gevraagd waarom, maar nog steeds geen antwoord gehad, en ik weet niet of het wel hanig is hem nog eens te mailen.
  • IP logged

m

magiclover

je kan het gewoon proberen.
  • IP logged

t

totalwar

Hou het op maximaal 2 keer de vraag mailen, stuur niet hetzelfde bericht nog een keer, maar typ een nieuwe. Daarnaast kan je leesbevestiging aanzetten, als dat bij hem geaccepteerd word, kan je zien dat hij het gelezen heeft (sommige emails kan je zelfs met openen laten bevestigen of met aankomst).

Als je daarna nog niks van hem hoor, dan zou ik het laten. Anders gaat hij je meer als een stalker zien en dat is niet fijn. Daarna zal je toch echt verder moeten gaan.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

1

1anubis

Ok ik heb hem al nog een keer gemaild, maar nog geen antwoord gehad. Ik hoop dat ik dat nog krijg ik het nog dat weet ik niet.

Kun je me misschien ook uitleggen hoe je dat aan zet dat je een bevestiging krijgt als hij hem gelezen heeft? Want ik weet eigenlijk niet hoe dat moet.
  • IP logged

t

totalwar

via wat stuur je het? hotmail, outlook?
  • IP logged

1

1anubis

allebei, maar naar hem via hotmail

Hij had me niet geblokkeerd zei hij, dus waarom hij eerst bij m'n zusje wel online was en bij mij niet weet ik niet.
Maar het heeft toch geen zin meer, want ik zat gisteren met hem op MSN, en heel onverwacht vroeg hij ineens of ik verliefd op hem was, maar daar wou ik eigenlijk geen antwoord op geven, dus ik zei hoezo?
En toen zei hij: ja of nee? En toen zei ik dat ik eerst antwoord op mijn vraag wou, en toen zei hij dat ik zo overkwam. En dat hij mij wel aardig vond, maar verder niet.
En toen heb ik maar als antwoord gegeven dat ik het niet wist omdat ik nog nooit verliefd geweest was, hij is ook wel de eerste, dus dat klopte wel.
En toen zei hij dan weet je het nus. Dus hij weet het.
Dat wou ik eigenlijk niet, want ik wist eigenlijk al wel dat het toch niks kon worden omdat ik al dacht dat hij niet op mij was, en dan ook die ruzie met z'n ouders nog.
Maar ik bleef het toch hopen.
Dat had ik denk ik beter niet kunnen doen.
Want daardoor kwam het nog harder aan.
Ik voel me nu helemaal niet goed, want ik kwam allemaal zo onverwacht, en ik wou eigenlijk niet dat hij het wist.
De waarheid doet echt pijn.
Ik weet het nu ook allemaal even niet meer, want ik kan er verder ook met niemand over praten.
Want ik wil niet dat iemand weet dat ik hem leuk vind.
Ik heb nu ook echt even helemaal nergens zin in.
Ik hoop dat dat snel over gaat.
  • IP logged

t

totalwar

Je kan altijd met ons praten en wil je liever prive praten dan kan je van degene meestal wel een msn of email in hun profiel vinden ;) gewoon op hun naam klikken.

Daarnaast, het komt altijd hard aan, of je je nu wel of niet close heb laten komen of er veel of weinig op hoopte, de klap zal er altijd zijn. Daarnaast ben je zelf ook niet helemaal eerlijk geweest, dat kan je de volgende keer beter wel zijn en niet snel de moed opgeven. Je kan altijd vragen waarom hij niks voor jou voelt of niks met je wilt.

Als laatste, hij zal niet de eerste en niet de laatste zijn waar je verliefd op word of die je hart breekt. Zo is het leven. Ik heb het ook op de harde manier moeten leren en iedereen leert het op die manier. Er zijn weinig relaties die in 1 keer slagen. Dus geef de moed niet op.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

1

1anubis

Ok.
Ik vind het eigenlijk ook echt kut dat het de eerste keer is dat ik verliefd ben, en meteen op iemand die niet op mij is.
Want ik ben 15 en over een paar maanden 16, en het is al pas de eerste keer dat ik verliefd ben geworden.
En ik kan hem maar niet vergeten, ik denk de hele dag aan hem.
Ik kan me ook niet voorstellen dat ik verliefd op iemand anderz zal worden.
Want als ik een leuke jongen in de stad zie lopen, denk ik meteen weer aan hem.
En daar voel ik me niet echt beter door.
Ik weet wel dat het wel weer goed komt, maar het voelt nu helemaal niet zo.
Ik praat via MSN nog steeds met hem, want dat wou hij nog steeds wel, want hij vond me wel aardig zei hij, maar hij was niet verliefd op me.
En ik denk dat als dat wel zo geweest was, het dor de ruzie van onze ouders nog niks geworden was.
  • IP logged

t

totalwar

Tja het kan aan alles liggen, maar ik heb nog neit meegemaakt dat een verliefdheid weg gaat door een ruzie in de omgeving. Dus geef niet te snel dingen de schuld. Soms word iemand gewoon niet snel verliefd, of weet hij/zij niet hoe verliefdheid voelt. En soms is het gewoon onmogelijk met iemand iets te krijgen.

Op mij zijn ook 2 a 3 meisjes verliefd. Maar daar kan ik weinig aan doen. Ik geef ze ook aandacht net als me vriendin (hoort bij de 2 a 3), maar echte 100% liefde kunnen ze niet krijgen, omdat ik al bezet ben.

Soms is het lastig ook als je bezet bent, je krijg altijd gevoelens en kriebels in je buik. En geloof me over een tijdje zal de jonge niet meer de enigste zjin die kriebels in je buik zal geven. Je bent alleen neit 1 2 3 van je verliefdheid af. Dat is het nadeel van verliefdheid

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

1

1anubis

Ik had de vorige keer niet zoveel tijd dus ik had even snel op je reactie gereageerd, maar ik was niet helemaal eerlijk tegen hem omdat ik het niet durfde te vertellen.
En ik weet wel dat iemand niet door ruzie met z'n ouders niet verliefd wordt, maar ik bedoel eigenlijk dat als hij me echt kent ik denk dat hij misschien wel verliefd op me wordt.
Want ik weet niet waarom, maar ik ben op msn anders dan in het echt, en ik werd ook pas verliefd op hem toen ik hem met oud en nieuw een gelukkig nieuw jaar wenste, en even met hem gepraat had.
  • IP logged

t

totalwar

Tja je moet zelf kiezen hoeveel moeite een jonge waard is. Soms veel soms weinig, maar je weet zelf beter wat je grenzen zijn. Waar je alleen op moet letten is dat je niet te ver gaat in hem proberen verliefd te laten worden en uiteindelijk jezelf te veel kwetsen. Dan ben je te ver gegaan. Geloof me er zijn zat lieve, leuke en knappe jongens op de wereld die wel verliefd op je worden. Het is zonde om alle moeite in één jonge te stoppen, als het uiteindelijk mislukt. Ik weet niet hoeveelste liefde hij is, maar elke keer als je een jonge tegenkom waar je verliefd op word. Dan voel je elke keer wat meer verliefdheid.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

1

1anubis

Het is de eerstte waar ik verliefd op ben.
Dus vind ik het natuurlijk al helemaal niet leuk dat meteen de eerste niet op mij is.
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal